Mistä 15v voi saada töitä? Kerätää kokemuksii ja rahanhankintakeinoja, ite ainakin aion kokeilla mahdollisimman monia!
15-vuotiaalle töitä
4
145
Vastaukset
- Eimulmuut
Ainaki kotityöt ja no marjanpoimintakausi meni jo mut
- 15vtöitä
Kokemuksii puhelinmyynnistä?
- viuyibug
Elä ikinä!!! Itse olin kaksi ja puoli päivää puhelinmyyjänä, kunnes purin sopimuksen.
- kahdenlapsenylpeääiti
Riippuu siitä mitä olet valmis rahasta tekemään.. Itse kun olin hyvä käsistäni niin aloitin kiertelemään baareissa ja kahviloissa kyselemässä varsinkin juopuneilta ja vanhemmilta miehiltä josko maksaisivat lantin nahkajumpasta. Eihän siinä mitään väärää ole jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen. Toki kannattaa myös olla valmis muuhunkin koska raaka tosiasia on että joskus sitä joutuu tekemään asioita joista ei ole ylpeä, tai joita ei pysty unohtamaan kovin helpolla. Tässä työssä vaaditaan positiivista ja avarakatseista asennetta! Hyviäkin kokemuksia on matkan varrella tullut muutama. Kerrankin minut vietiin ulkomaille kuhertelulomalle vanhemman herrasmiehen toimesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319