Mulla on siis ollu pitkään iho huonona. Nyt kumminkin se on pahentunut lähiaikoina. Mulla on finnien lisäksi paljon mustapäitä nenässä ja lisäksi outoja arpia otsassa. Pesen aamun illoin ja rasvaa.
Onko jotain kotikeino vinkkejä? Oon kuullu et esim sitruunaa tai hunajaa käytettäis ihonhoitoon mut miten? onks jollain kokemuksia sen käytöstä?
ihonhoito vinkkiapua?
5
141
Vastaukset
- syhry
Vaihda kosteuspitoiseen geeliin jossa ei ole rasvaa. Ainakin jos on pintakuiva iho. Itse ostin Aqualan geeliä, haisee hetken käsidesiltä levittäessä mutta tuoksu haihtuu nopeasti. Ihokin tykkää, tuntuu että näppylät rauhoittu melkein heti...mulla on todella pintakuiva iho jossa pientä tukkeumaa tosi paljon..pahensin asiaa tuhdeilla rasvoilla kun kuvittelin sen auttahan ihon kuivuuteen.
- pihka_apu
Monissa voiteissa on hengittämätön rasva. Kasvisöljyyn tehty pihkavoide on monelle hyvä apu. Halkeilevaan ja atooppiseen ihoon. Huutonetissä edullista Pihkamummon Pihkasalvaa.
- minäkäytän
Kaupasta saa valmiina sellaista juoksevaa hunajaa missä on sitruunaa.Osta sitä ja levitä kasvoille puoleksi tunniksi.Sen jälkeen peset sen pois.Ihosta tulee ihanan pehmeä.
- kaun
Käy jossain kasvohoidossa nii ne siellä suosittelevat sun iholle sopivia aineita, tai käy lääkärissä nii lääkäri kirjoittaa sulle jonkun reseptin.
- puhdistamatonmerisuola
Tämän päivän rasvoissa on paljon haitallisia kemikaaleja.
Joten todellakin jotain luonnonmukaista eli vaikka pihkaa tai hunajaa.
Seuraa kemikaalitutkaa facebookissa.
Korjaa ruokavalio.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/akne.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106