Hei kaikki!
Elikkäs olen 14 vuotias tyttö Etelä-Suomesta, täytän tosin tammikuussa 15. Onhan se ehkä hiukan aikaista miettiä niin pitkälle, mutta haluaisin todella muuttaa Koreaan opiskelun jälkeen, tai opiskelun aikana. Luultavasti jälkeen, koska tuskinpa opiskelialta kauheasti vielä rahaa löytyy. Mietin ensin opettajaksi ryhtymistä, mutta se olisi kyllä suomalaiselle erittäin vaikeaa, kun ei englantia eikä koreaa äidinkielenään puhu.
Lähiaikoina olen alkanu miettiä päiväkotiopettajan hommaa. Olisikohan tällaisella suomalaisella mitään mahdollisuuksia päästä vaikka päiväkotiin töihin Koreassa? Millaista koulutusta tällainen työ yleensäkään vaatii? Olen ajatellut hakea peruskoulun jälkeen Turun IB-Lukioon, kun tuo englantikin on ihan hallussa.
Mutta jos päiväkodeista tai kouluista ei Koreassa töitä löydy, mitä muita töitä olisi tarjolla?
Koreaan työskentelemään
Minhyun
2
73
Vastaukset
- ekorea
Kannattaa varmaan googlettaa, esim. tuossa on avoimia työpaikkoja e-koreassa http://www.learn4good.com/jobs/language/english/list/country/south_korea/
- koreaaa
Kannattaa kysyä opolta ja etsiä netistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289