syrjäseudulla. Koskaan en ole muualla käynytkään.
Täällä eletään edelleen semmoista luontaistaloudellista elämään kuin on eletty jo satoja vuosia. Ei ole paljon rahaa, mutta paljoa ei tarvitakaan. Toisenlaista elämää olen nähnyt televisiossa ja nyt netissä.
Peruskoulun lisäksi ei ole ollut mahdollisuuksia saada muuta koulutusta. Ei ole kauniita vaatteita. Ei paljon mitään harrastusmahdollisuuksia.
Haluaisiko joku kirjoitella minun kanssani:
miss.em.br@gmail.com
Haluaisiko joku kirjoitella 17-vuotiaalle tytölle
7
191
Vastaukset
- Tosiystävääetsivä
Hei,
mielelläni olisin voinut kirjoitella kanssasi, mutta olen niin kovin paljon Sinua vanhempi iältäni. Iloista ja kaunista joulunaikaa Sinulle. Kaikkea hyvää tulevalle vuodelle Sinulle toivottaen...StellaNova.- Ei_kai_se
ikä ole este kirjoittamiselle... Kirjeitsehän eri ikäisetkin voivat tulla hyviksi ystäviksi. Se on elämää se.
- pikkumyy13
Olen todella paljon vanhempi kuin sinä, lapsenikin ovat. Jos tämä on aito viesti, niin meillä on täällä Helsingin kodissa tyhjä huone, johon voit muuttaa ja alkaa opiskella täällä jotain järkevää ja sinulle sopivaa ammattia.
- tuohan_on
kauniisti tarjottu
- Olisi_mukavaa
kuulla, onko tyttö löytänyt kirjeystäviä.
Tuskin monikaan nykyään viitsii kirjeitä kirjoitella. - MEEKA
Moikka. Minua kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia sun kanssa. Osoitteeni on: kuitunenmiika@gmail.com Kirjoitellaan.
- Mikset_sinä
kirjoita hänelle hänen sähköpostiinsa? Jospa häm eo enää käy palstoilla, koska tekstihän on kuukausia vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180