Mikä on mielestänne paras asento ottaa suihin ja miksi? Onko erityisen hyviä tai huonoja kokemuksia jostain asennoista? Kertokaa..
Suihinottoasentoja
4
3920
Vastaukset
En tiedä mikä on paras asento ottaa suihin, mutta itse miehenä tykkään kun minulta otetaan suihin seuraavalla tavalla: olen seisomassa ja nainen on joko polvillaan tai muuten sopivalla korkeudella. Siinä on hyvä ottaa hellästi naista päästä kiinni ja vielä kun ottaa käsillä naisen hiukset pois edestä niin on vielä mukavaa katseltavaakin!
- Catrinnea
Itse tykkään, kun mies istuu/seisoo ja olen polvillani siinä edessä.
Ihanaa, on jos mies pitää hiuksista kiinni. - Kisu
Paras asento riippuu aina tilanteesta. Jos mies haluaa laueta naamalle niin silloin on paras olla polvillaan miehen seisoessa. Jos otan suihin sängyssä ennen nukkumaanmenoa niin olen kyljellään miehen vieressä. Minua itseä kiihottaa kun olen polvillaan sängyssä ja mies seisoo sängyn vieressä ja panee minua suuhun. Silloin saan munan tosi syvälle. Joskus ruukaan laittaa vielä saparot niin miehellä "kahvat" mistä pitää kiinni..
- esko
Kuulostaa todella ihanalta! Otatko sä niin kauan suihin, että mieheltä lentää spermat? Mihin sä haluut spermalastin, kasvoille vai rinnoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833