Ainakin 20-vuotta vanha biisi, lapsi laulaa

Heidikysyy

Olen jo pitkään etsinyt yhtä aivan ihanaa laulua, jonka kuulin aikoinaan koulun aamunavauksessa. Muistan pelkän kertosäkeen sanatarkasti, menee näin: "kiiltokuva enkelini mua suojelee, hän käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Vaikken häntä näekään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähelläin."

Varmaankin virsi. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi ja kertoisi esittäjän ja mistä tämä laulu/virsi voisi löytyä.

Kiitos etukäteen, -Heidi

10

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googlesta

Olisikohan Timo Turusen Kiiltokuvaenkeli??

• Alottaja

Ei oo se. Kiitos kuitenkin :)

• Arvaustoinen

Laura pakarinen?

• AlbusDumledore

Itsekkin olen ettinyt tota mahtavaa biisiä pitkään mutta ei se taida enään löytyä mistään :(

• Anonyymi

Mulla on äänite siitä mutta en osaa lähettää sitä tähän

• Anonyymi

Lähetä sanat

• Anonyymi

Lähetä laulun sanat

• Anonyymi

Ei vitsi. Oisko sama ku mulla et aamun avauksessa laulettiin suomeksi jotain tuulesta :D eiku sen lauloi joku mies. Haluun tietää mikä se oli

• Anonyymi

Mun kiiltokuva enkelini mua suojelee. Se käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Ja vaikken häntä näekkään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähellän.

Kun pieni olin kiiltokuviani katselin, ja niissä enkeliä yli kaiken rakastin.
      Sen siivet oli suuret niin ja puhtaan valkoiset, sen hiukset oli kultaa ja sen silmät siniset.

Mun kiiltokuva enkelini mua suojelee. Se käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Ja vaikken häntä näekkään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähellän.

Mä usein istuin huoneessani sitä oottaen, ja joskus luulin kuulevani ääntä siipien.
      Ja olo oli turvallinen mielihyvä niin, kun tiesi että luottaa saattoi omaan enkeliin.

Mut kerran taakse jää myös multa leikit lapsuuden, ja uuden haavet syttyy alkessa nuoruuden.
      Mut lapsuudesta mukaan otan yhden kuvan tän, se mielessäni rohkeasti astun elämään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe