Otsikko kertonee oleellisen. Suosittelen, että säästät 10 euroa ja odottelet että leffa tulee dvd:lle. Tai telkkuun kotonasi ilmaiseksi.
Olen aina ollut iso SW-fani -70 luvulta mutta tämä on kyllä niini iso rimanalitus ettei voi olla tosi.
Harrison Ford, Carrie Fisher ja Mark Hamill sekä Chewbacca ovat liian vähän pelastamaan tämän kökköjen repliikkien ja ylenmääräisen CGI:n vaivaaman kuppaisen tekeleen. Jos ikä on yli kymmenen vuotta tullet pettymään.
Juonikin on aika omituinen. Mikä ihme on Ensimmäinen Ritarikunta? Entä kuka on Snoke?
Tämän kädettömän tekeleen olisi pitänyt mennä dvd:lle suoraan ja päästää elokuvateattereihin jonkin paremman leffan tilalla. Jos et ole vielä nähnyt niin et ole menettänyt mitään. Säästä mieluummin rahasi.
Episdodi VII: Suoraan dvd:lle kamaa
5
71
Vastaukset
- äitimummu
Joku ammatti arvostelija sanoi samaa. Ei mitään uutta raapii ja lämmittää olleita juttuja. Mun hajosi dvd joten en nyt edes hankkisi itselleni, lapsenlapsille voisin ostaa uudet Star Wars Blu-ray heille kun tulee myyntiin saa ostaa. Tähän asti olen jo Blu-ray,nä ostanut..
- tuut7
Samaa mieltä. Katson tämän rahastusjätöksen sitten joskus lentokoneessa tai telkkarin ilmaiskanavilta.
- ethetheth
Ehtiikö edes DVD:lle kun formaattina jo kohta kuopattu blue rayn ohella.Käynpä ostamassa levyn Joululahjaksi tutusta kauppaketjusta mutta kappas vain musiikit ja elokuvat poistettu jo valikoimista.
Perinteisemmästä jo klassikot poistettu ja cd levyt vain hittilevyjen ohella best off kokoelmat vaikka ennen aikaan kolme myyjä palveli ja nyt yhteiskassa. - LukesFather
Minä lataan elokuvan torrenttina mielummin kuin maksan siitä.
- Veteranfan
Star Wars leffa kannattaa aina katsoa valkokankaalla,ettei sitten tarvitse ostaa sitä DVD/Blu-Rayta kalliimmalla hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717