Tervehdys!
Olen tammikuun alussa muuttamassa Utsjoelta Eurajoelle. Olen 23v homopoika. Onko täällä jotain paikkaa, josta voi etsiä homoseuraa? Onko Eurajoella homoille jotain omaa paikkaa?
Martti N.
Olen homopoika
13
436
Vastaukset
- tulevaeurajokilainenhomo
Lukeeko tätä palstaa edes kukaan, sillä kukaan ei vastaa yhtään mitään.?
- Kyxoyfoyx
No kylläpä homoja tänne tupsahtelee!
- bsf77
Luuletko pienellä maalaispaikkakunnalta löytyvän gay night clubeja ym. Antti T. Laulamassa sata salamaa. Täällä ei suvaita homoppeleita.
- tulevaeurajokilainenhomo
Kyllä varmasti tulee ainakin lähiaikoina, sillä väestön homogeenisyys lisääntyy. Homoja on jo nyt 5% suomalaisista. Se on sama suvaitaanko meitä vai ei. Ette te homofobiset sille mitään mahda.
- dkdjfg888
Ole ihan rauhassa homo, niin meille heteroille riittää naisia
- Huhuhuh
No kylläpä saitte aikaan ystävälisiä vastauksia. Ite en voi vastata kun en ole kyseiseltä paikkakunnalta joten en tiedä......
- dfgfz7u
Onkohan provoa
- Oihyvääpäivää
Provoa tai ei. Tunnen homoja, mut ei ne kyllä täällä mitään kyselisi;) Netistä ne bileet ehkä löytyy.
- Pipipipipom
mitä hittoa! Eikö tämä ole netti?!?!? Mua on huijattu.
- hyihelvetti
Homot saunan taakse ja patukka perseeseen...
- silkkari
kyllä löytyy,takapihaltani.punamullanvärinen pikkula(eli paskahuusi)ottalamppu mukaan ja sontaluukusta kattomaan kun kerran päivässä käyn löysäämässä ryppynarua ja synnytän somalin.jos hyvin käy löydät höyryävän ulostemurekkeen sahanpurujen ja kalkin joukosta,saat tehdä sillä mitä tahdot.......sori unohdin mulla onkin vesivessa mutta ei hätä suuri ettei apukin lähellä,voit hankkia pilkkijän sohjokauhan ja kaapata paskapuikon kaivosta,se kelluu..kiitos kuitupitoisen ruokavalioni.pon apetit hani.
- naamaspede
Usko tai älä, jäljitin iposoitteesi, en olisi kyllä susta uskonut, että noin jakomielinen olet. kyllä löytyy,takapihaltani.punamullanvärinen pikkula(eli paskahuusi)ottalamppu mukaan ja sontaluukusta kattomaan kun kerran päivässä käyn löysäämässä ryppynarua ja synnytän somalin.jos hyvin käy löydät höyryävän ulostemurekkeen sahanpurujen ja kalkin joukosta,saat tehdä sillä mitä tahdot.......sori unohdin mulla onkin vesivessa mutta ei hätä suuri ettei apukin lähellä,voit hankkia pilkkijän sohjokauhan ja kaapata paskapuikon kaivosta,se kelluu..kiitos kuitupitoisen ruokavalioni.pon apetit hani.
- kapelia
tehvehdys.
kyllä eurajoella homoja on.
itsekkin olen ja tunnen n.10 muuta.
mutta emme tee itsestämme numeroa.
käydään raumalla ja porissa juhlimassa.
ja kotibileet tietysti.
tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707