Joka vuosi vähintään yksi kuolonuhri, yleensä nuori tyttö. Läheltä piti taas Seinäjoella.
Kamala harrastus
3
81
Vastaukset
- z--
Onhan ratsastuksessa riskinsä. Mutta toisaalta, niitä onnettomuuksia sattuu kyllä ihan ilmankin mitään harrastusta. Eläminen näin yleisesti on vaarallista.
- Ahvu
No joo, onhan se yksi maailman vaarallisimmista lajeista, mutta onhan niillä hevosilla oma tahto. Jos yksi hevonen säikähtää mm.tunnilla, niin muutkin säikähtää. Jos itse jännittää, niin hevonen kyllä tuntee sen ja on itsekin myös säikyllä päällä. Itse olen harrastanut ratsastusta 7½ puoli vuotta, ja on niitä onnettomuuksiakin sattunut mm. Esteillä. Mutta olen kohta 23, ja hankin uuden hevosen, enkä aijo lopettaa ratsastusta kun se on vaan niin HELVETIN ihanaa <3 Mutta onhan niitä muitakin vaarallisempiakin lajeja, eli ethän dissaa ratsastusta. Kiitos
- eiseooniinvaarallista
Ratsastuksessa loukkaantumisprosentti on samaa luokkaa kun yleisurheilussa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197