Hei! Olen peliriippuvainen ja asensin tietokoneelleni pelineston. Nyt pitäisi saada vielä pelin esto puhelimeen, luin peluurin sivulta että puhelimeen saisi eston Mobicip, onko kenelläkään kokemusta miten toimii ja maksaako paljon?
pelinesto puhelimeen
3
1897
Vastaukset
- nytriittää
Hei!En osaa vastata kysymyksykseesi,mutta kiinnostaa voiko itse asentaa tuon pelineston,ja miten se tapahtuu,onko se vaikea tehdä?Olen aivan täynnä peliriippuvaista miestäni,ajattelin asennuttaa tuollaisen eston...loppuu se pelaaminen!
- järkiintynyt
Pelinesto on helppo asentaa ja ei maksa mitään.Mene peluuri sivvulle löydät sen sieltä! Kannattaa kuitenkin kertoa miehelle, se estää pelisivustoille pääsyn ja joihinkin muihinkin paikkoihin! Peliongelma on todella vakava ja paha asia, minulta se vei vuosia elämästäni koneen äärrellä ja kaikki yhteiset säästöt.Se on käsittämätöntä miten ne pelit alkavat hallita elämää-1 Toivon että miehesi ymmärtää että pelinesto on hyödyllinen jos ei ise pysty tilannetta hallitsemaan! Hyvää jatkoa teille ja pelitöntä elämää!
- Anonyymi
Laita vaan estot pelaamiseen niin et saa koskaan sitäsit enää auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269