Eli, mitä öljyä olette autossa käyttäneet, kun on flaksi käynyt?
millä öljyllä saa naista
13
131
Vastaukset
- bmw-mies26
Olen kokeillut BMWssäni lähes kaikkia yleisiä öljymerrkejä mutta pelkästään miestä olen saanut... Alan epäillä että johtuu autosta.
- HraKikkelsson
Minulla oli Ford Taunus ja öljyä Mobil. Sain persettä niin paljon kuin vain jaksoin jörniä. Eli Mobilia ja saatte varmasti persettä.
- HiudiAntti
Audini vie kalleinta Castrolia siihen malliin, että naisista on turha haaveilla,
mutta pojat tykkää!!!!- munam
Kyllähän on niin poiijat, että Mannol öljyllä tulee pesää niin paljon kuin kunto kestää...Olihan aikoinaan Nilsiän öljysheikki Kuosmanen kuulu naistenmies,hommasi ulkomailta asti naisia,kun oma ei riittänyt..Ja juuri samaan kaavaan tehdään nykyisin Mannol moottoriöljyt,eli käytä Mannol öljyä niin pesää tulee kuin klupi laatikosta,
- hyi.helv
munam kirjoitti:
Kyllähän on niin poiijat, että Mannol öljyllä tulee pesää niin paljon kuin kunto kestää...Olihan aikoinaan Nilsiän öljysheikki Kuosmanen kuulu naistenmies,hommasi ulkomailta asti naisia,kun oma ei riittänyt..Ja juuri samaan kaavaan tehdään nykyisin Mannol moottoriöljyt,eli käytä Mannol öljyä niin pesää tulee kuin klupi laatikosta,
Pesää ehkä, mutta vääränlaista. Mannoil voitelee nimensä mukaan miesten välisessä rakkaudessa.
- pao_gtl-mies
PAO/GTL öljyt eivät ainakaan toimineet naisen saannissa. Jouduin vaan lukituksi mielisairaalaan kun ilmeisesti mainostin PAO/GTL öljyjä liikaa tälä palstalla. Nyt ainoat naiset jotka näen on mielisairaalan hoitajat, nekin kalterien takaa.
- pao_gtl-mies
Lisäksi uudehkon autoni kone leikkasi kiinni kun käytin siinä PAO/GTL öljyä eli aika paska vuosi takana.
- volvomees
Eli jos sekoittaisin Manol öljyä ja mobilia, niin saisi sitten keskimääräisesti paremmin, kuin TB vetykrakatuilla pesää ja ana...
Ja jos selipaatista tykkää, niin Castrollia... - Varmakonsti
Vaihdan öljyt Venäjän puolella. Käytän halvinta ryssäöljyä ja säästyneet rahat tuhlaan venakoihin. Kuvio toimii kuin junan vessa.
- Nilsiän
öljysheikki,eikös sillä ollut Manoil?
Voi olla että Mannol myös on jossain olemassa?- kesäpesää
Lisäsivät yhden n kirjaimen ja jatkavat laadukasta jalostusta Nilsiän seikin salaisilla resepteillä, siksi pärjänneet hyvin testeissä ja pesää irtoaa bonuksena vaikka olis mikä auto, kuulemma....
- fefef
Nilsiän Manoil mainittu ja siitä on vaikea laittaa enää paremmaksi.
- Tuppimuna
Intohimoisena piparin ystävänä yritin heikkona hetkenä kerran saada sitä muuatta ruojaa ihan perus vetykrakatulla shellin öljyllä,tyttöpä oli kovin tarkka asian suhteen...Pyöritteli öljyä sormien välissä todeten;Juuttaan tuppimuna yrität halvalla shellin öljyllä saada minulta lima läppää...ei muuten onnistu!Siitä viisastuneena mulla on aina Mannol öljyt moottorissa ja piparin saanti 100% varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174