Kristityt odottavat lopun aikoja jonka jälkeen pääsevät taivaaseen.
Muslimit aiheuttavat (kristittyjen mielestä) tämän lopun, koska se vie heidät taivaaseen.
Onko tässä joku kristittyjen ja muslimien salaliitto takana. Tämähän on oiva tapa saada kaikki taivaaseen.
Kristityt + muslimit = tie taivaaseen
21
306
Vastaukset
Taivaaseen? Ei kristinuskossa ole tavoitteena päästä taivaaseen - tai ei ainakaan pitäisi olla, sillä Raamattu ei sellaista lupaile. Raamatun mukaan Jumala tulee aikanaan luomaan kokonaan uuden maailmankaikkeuden (uudet taivaat ja uusi maa), jossa vanhurskaus asuu - siellä ei ole syntiä. Raamattu ei lupaile missään kohdassa taivaaseen menoa ihmisille.
- 1234567---
Jeesus toisessa tulemisessa vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen. Luukas: iloitkaa sinä päivänä riemuun ratketkaa, sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa.
- EvankeliumiAvaruuteen
Höhlä. Jeesus vie tietysti avaruusaluksella uskovat toiselle planeetalle asuttamaan uutta siirtokuntaa.
1234567--- kirjoitti:
Jeesus toisessa tulemisessa vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen. Luukas: iloitkaa sinä päivänä riemuun ratketkaa, sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa.
"Luukas: iloitkaa sinä päivänä riemuun ratketkaa, sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa."
- Niin, mikä tuo suuri palkka on taivaassa? Tuossahan ei sanota mitään, että ihminen menisi taivaaseen. Suuri palkka taivaassa on tietysti se että oma nimi löytyy Elämän Kirjasta, jne. Eli vain se palkka on siellä taivaassa - ihminen ei sinne Raamatun mukaan mene.- 1234567---
George_L kirjoitti:
"Luukas: iloitkaa sinä päivänä riemuun ratketkaa, sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa."
- Niin, mikä tuo suuri palkka on taivaassa? Tuossahan ei sanota mitään, että ihminen menisi taivaaseen. Suuri palkka taivaassa on tietysti se että oma nimi löytyy Elämän Kirjasta, jne. Eli vain se palkka on siellä taivaassa - ihminen ei sinne Raamatun mukaan mene.Pelastuneet adventistit ainakin menevät 1000-vuodeksi taivaaseen. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
- On.Oli.OnTULEVA
ÄLÄPÄS ALOTTAJA POISSULJE JUUTALAISKANSAA. juutalaisilla on sama Pyhä Kirja, kuin todellisilla Kristittyillä s.o. RAAMATTU.
Sen Kirjan mukaan he odottavat PELASTAJAMESSIASTA, JOTA ODOTTAVAT MYÖS TOSIUSKOVAT KRISTITYT, KOSKA HEILLE TÄMÄ MESSIAS ON ----JEESUS!!!
ההוה והיה ויבוא
(Ilm. 1:8 kR38)- Arvidsson
Juutalaiset odottavat Messiasta, Messias on Jeesus. Juutalaiset eivät sitä käsittäneet ja vielä tänä päivänä heidän rabbinsa vastustavat Jeesusta ja edelleen hylkäävät Jeesuksen. He eivät hyväksy Uutta testamenttia, vaan jopa kieltävät kansaa lukemasta sitä. Sakarja kertoo, että juutalaiset ottavat Jeesuksen vastaan, kun kansainvälinen sotajoukko heitä ahdistaa. Sakarja 12 luku.
Siinä ahdistusvaiheessa he uskovat, että Jeesus on heidän Messiaansa. Siinä tilanteessa Jeesus laskeutuu Öljymäelle, samalle mäelle, mistä hän nousi taivaaseen, ja hävittää pakanoiden sotajoukot. "Mutta sinä päivänä minä (Jeesus) tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukkaiden päälle armon ja rukouksen hengen. Sak. 12:9:10. Siihen päättyy pakanoinen juutalaisviha, jota on riittänyt vuosisatoja.. Silloin alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
Nyt maailmassa on Jeesukseen uskovia, messiaanisia, juutalaisia noin 150, 000 ja juutalaisia on koko maailmassa noin 14 milj. Eli hyvin vähän. - Ihmettelevä
Juamalan valtakunta ei tule näkyvällä tavalla. Luuk.17:20,21
- 1234567---
Arvidsson kirjoitti:
Juutalaiset odottavat Messiasta, Messias on Jeesus. Juutalaiset eivät sitä käsittäneet ja vielä tänä päivänä heidän rabbinsa vastustavat Jeesusta ja edelleen hylkäävät Jeesuksen. He eivät hyväksy Uutta testamenttia, vaan jopa kieltävät kansaa lukemasta sitä. Sakarja kertoo, että juutalaiset ottavat Jeesuksen vastaan, kun kansainvälinen sotajoukko heitä ahdistaa. Sakarja 12 luku.
Siinä ahdistusvaiheessa he uskovat, että Jeesus on heidän Messiaansa. Siinä tilanteessa Jeesus laskeutuu Öljymäelle, samalle mäelle, mistä hän nousi taivaaseen, ja hävittää pakanoiden sotajoukot. "Mutta sinä päivänä minä (Jeesus) tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukkaiden päälle armon ja rukouksen hengen. Sak. 12:9:10. Siihen päättyy pakanoinen juutalaisviha, jota on riittänyt vuosisatoja.. Silloin alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
Nyt maailmassa on Jeesukseen uskovia, messiaanisia, juutalaisia noin 150, 000 ja juutalaisia on koko maailmassa noin 14 milj. Eli hyvin vähän.1000-VUOTTA PYHÄT OVAT TAIVAASSA.
- Oraakkeli3
Filosofiselta kannalta kristityt ovat Eevan jälkeläisiä ja muslimit Aadamin jälkeläisiä. Lähestymme tämän parisuhdedraaman loppuepisodia.
Eeva (kristityt), tarjoaa Aadamille (muslimeille) nyt uutta omenaa. Tarjolla olisi "keppiä ja porkkanaa" - helvettiä ja vaihtoehtona ei enempää, eikä vähempää kuin ikuista elämää paratiisin taivaallisessa loistossa.
Seuratkaamme miten käy? Elämme mielenkiintoisia aikoja....- TyhjääTäynnä0
Turha filosofointi!
- PäätönKommentti
Tuollainen "Oraakkeli3:n" ajatuksenjuoksu ei ainakaan perustu Raamattuun millään tavoin ja esimerkki on todella outo ja valheellinen.
Mitähän ihmeen "uutta omenaa" kristityt muka muslimeille nyt tarjoavatkaan??? XD
- Ihmettelevä
MUINAISTARUIHIN USKOVAT EKSYVÄT KAIKKI, PAITSI NE JOTKA PITÄVÄT MORAALISÄÄDÖKSET. RAAMATTU ON TÄYNNÄ SATUA, FIKTIOTA JA SEKAAN ON LAITETTU MORAALISÄÄDÖKSIÄ.
- NäinAsiaon
Vaikka kirjoittaisit miten isoin kirjaimin, Raamattu on totta eikä katoa mihinkään - sen sijaan sinä...???
- Jotainrakentavaa
Kohtalo Vs Vapaa tahto...
Eikö Jésus opeta kumpaakin ? - profetiatoteutuu
Helluntaikirkoissa käy kuhinaa Euroopan valloittajien muslimien kanssa yhteistyön merkeissä.
- KERTTKKL
"Joka uskoo Jeesuksee pelastuu!" TAIVAASEEN!
MUUTEN EI ONNISTU!
JUMALALLA ASIAA!
JUMALA ON YKSI
"Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
"Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
"Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE
JUMALA ON YKSI
"Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
"Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
Kristityt eivät neuvottele, kuka
Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
"Ei niin täydellistä, etteijotain vajaata!" Tuomas Kemppiläinen, Krist-uksen seuraamisesta.
Se on tietenkin ikävää, jos vajausta on pääasioissa!
Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
kRISTINUSKON MUKAAN ANTIKRISTUKSEN SEURAAJANA EI VOI PELASTUA!- 1234567---
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskanvallankumouksessa. Nyt näemme kuolinhaavan olevan parantumassa.
- PasiToivonen
>>Nyt näemme kuolinhaavan olevan parantumassa.>>
Emme näe. 1234567 on vähän jälkeenjäänyt. - KotiinIsänLuo
Joh. 14:1
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte."- 1234567---
Juuri näin Jeesus vie toisessa tulemisessaan omansa 1000-vuodeksi taivaaseen. "Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.25810537Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032870- 871641
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891636- 781473
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186