Moi,
Varasin ko. hotellista huoneen. Kertoisisto kokemuksiasi hotellista.
Kiitos
TIMBER HOUSE RESORT AO NANG
6
97
Vastaukset
- 2015maaliskuu
Olin maaliskuussa 2015 kyseisessä hotellissa.
Sijainti oli minun makuuni eli hyvässä paikassa. Vastapäätä mahtavat katukeittiöt josta oli mukava hakea erilaisia annoksia vaikka huoneen terassille. Wifi toimisi vain altaalla ja ravintolan puolella vaihtelevasti. Aamupalalla pärjää pitkälti iltapäivään. Paljon oli syötävää niin kylmää kuin lämmintäkin. Kahvi hyvää.
Huoneet ei niin ihmeellisiä ollut ja huoneen terassit varjossa. Altaalla oli aina todella hiljaista eikä aurinkotuoleja tarvinnut pahemmin varata. Hotellissa suurin osa oli pohjoismaalaisia. Yhtään itänaapuria ei tainnut olla. - Kohchang1
Kiitos asiallisesta vastauksesta 2015maaliskuu.
- 2015maaliskuu
Tilasin hotellilta auton hakemaan vielä minut kentältä ja samaten he veivät loman jälkeen minut kentälle ja oli lähes samanhintanen kuin tolpalta. Helppoa ja vaivatonta.
Meillä oli huoneet A siivestä joka oli kaikkein kauimmaiset huoneet altaalta. Joku ehkä sanoo että D siiven huoneet olisi ok. Mutta kuten sanoin kaikki huoneen terassit olivat auringolta piilossa.
Tuossa vielä karttapiirros alueelta
http://www.krabitimberhouse.net/resort-layout.html- Kohchang1
Kiitos vastauksesta, meillä on varattuna Superior family 3 henken huone ja ne näyttävät olevat E-siivessä. Olen piipahtanut hotellissa kaverin luona vuonna 2006, en siis ole majoittautunut.
Ovatko huoneet siistit, tarkoitan sitä onko huoneissa hometta kuten Ao Nangissa joissakin hotelleissa on(poikamme on astmaatikko)
Kiitos vielä vastauksestasi. - 2015maaliskuu
Ihan perussiisti huone oli. Hometta ei ainakaan meidän siivessä havaittu. Parasta oli kyllä meidän mielestä sijainti ja hotellin rauhallisuus.
- Kohchang1
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106