Hei.
Ostin Volvo s80 , diesel , vm 2000.
Polttoaine lisälämmitin savuttaa kovasti ja sammuilee. Joku neuvoi vaihtamaan suodattimen ? Voiko korjata itse ? En voisi pajalle viedä , rahatilanteen vuoksi. auttakee tyttöä pakkasessa.
diesel lämmitin
5
172
Vastaukset
- paskojaLämmittimiä
Tuon ikäisessä taitaa olla se kuuluisa Ardic vai mikä lie merkkinen viritys. Melko surkeita laitteita ja sen verran hankalia korjata ettei tahdo edes merkkikorjaamoilla onnistua.
- ourkfijeud
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Eivät toimi silloin kuin pitäisi ja vitun kalliita korjauttaa.
- D5siis80
meijän volovoo lämmitn acrigad merkki kärysi niin että hinaus auto tuli hakee pois ku naapuri koirat meni sekaisin savua tuli enenmmän kuin pohojan maalta D5 siis 80
- Ajaavannkovaa
Kannattaa ostaa ihan uusi volvo niin ei ole noita ongelmia. Senkun ajaa:)
- Lähteekuinpalmunalta
Eihän näin leudoilla keleillä tarvita mitään lisälämmittimiä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327