Moi naiset on kuin monella nyt sukkahousut ja minkä väriset?
Käytettekö sukkahousuja
12
464
Vastaukset
- Tarpeen_mukaan
Nyt on senverran pakkasta että ainakin ulos lähtiessä on oltava sukkahousut ja vieläpä paksut.
Väri voi olla ihan mitä vaan, pääasia että lämmittää. - pittkis
Mitenkäs on, kuinka moni nainen käyttää pakkasella mieluummin pitkiksiä (kalsareita) kuin sukkahousuja? Onko pitkiksien ja sukkahousujen mukavuudessa mitään eroa?
- uho
Sukkahousut on seksikkäät.
Eikös nykyään painoteta kerrospukeutumisen merkitystä kylmällä säällä. Eli pitkikset ja sukkahousut eivät ole toisensa poissulkevia asioita.. päin vastoin.
- fleece
Alkaa olla jo tarpeen paksut sukkahousut kun ulos menee. Tälle päivälle tummanruskeat palmikkosukkahousut, mutta pääasia että tarkenee. Fleece sukkahousut on talvella ne parhaat.
- Misu2
Käytän.
- uho
Sukkahousut on ihanat onko sulla minkä denin?
- Toinen_vastaaja
uho kirjoitti:
Sukkahousut on ihanat onko sulla minkä denin?
Kauppareissulla piti olla 100-120 den ja pitkät päälihousut vielä lisäksi, sitten tarkeni.
- sukkiksettietysti
tummansiniset puuvilla sukkahousut . eilen oli punaiset 40 den alimmaisena ja puuvillaiset reikäkuviolliset päälimmäisenä. tosin housujen alla, ei tarennut hameessa
- käytän
täällä 20denin
- verkkokuviosukkikset
Kyllä. Alla mustat 20 den sukkahousut ja päälimmäisenä hm.n punaiset reikäkuviolliset sukkahousut. Sopivan jouluiset mustan hameen kanassa
- Mies50hetero
sain joulupukilta ihanat lämpimät sukkikset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294