Moikka. Onkos muut huomanneet samaa kuin minä tästä treffien maksamaan pakottamisesta? Eli en ole maksava asiakas...eli tuottava, en silti näe aiheelliseksi tätä kyykyttämistä. Tässä kaksi esimerkkiä siitä. Ensimmäinen on se kun ilmoitetaan että "profiilisi suljettu asiattoman sisällön vuoksi". Onko sanamuoto juuri noin mutta suunnilleen. Ei kerrota mikä on asiatonta....sopimatonta??? No sen viimein sain selville...se on antamani s-postiosoite profiilissa!!!! No sillähän voisi kiertää tätä max. viisi kontaktia päivä. Toinen asia...ehkä vielä rälkeempi( vaikuttaa joka hetki) on se että jos klikkaan vaikka nyt sataa profiilia....ehkä yksi käy vastavierailulla. Jokainen tietää ettei se näin mene. Kyllähän varmaan se 80 käy vastavierailulla...toinen asia moniko mitään kirjoittaa? Eli joka minun vierailuani "ei näytetä tai sen vastapuolen"....mene ja tiedä? Niin....onko tämä vain sitä "ET OSTA LISÄÄ NÄKYVYYYYYYTTÄ" kampanjaa....vaiko sitä et olen laittanut pari tulikiven katkuista palautetta profiilin jäädytyksestä! No...lisää näkyvyyttä en osta....en maksa. Onko muilla asiasta kokemuksia?
S24 treffien kyykytys
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368