Olen lopettamassa noin 45 vuoden kuvausharrastustani järjestelmäkameralla, ja myyn kaikki siihen liittyvän krääsän pois. Alan puhtaalta pöydältä ja minulle saa riittää tästedes kamerakännykkä. Mitä suosittelisitte alle 400 e hintaluokassa?
kännykkäkameraa ostamassa
5
103
Vastaukset
- Canonisti_minäkin
Alle 400 €, ei taida riittää. Itse ostaisin iPhonen 6s plussan. Ei sen takia, että siinä olisi paras kamera, vaan sen takia, että siihen saa erittäin hyvin ohjelmistoja kuvien ja videoiden käsittelyyn. Kokonaisuus on tällä hetkellä paras.
Jos Lumia ei olisi kuolemassa pois, niin valinta olisi voinut olla Lumia 950 XL. Tässä tilanteessa ei kuitenkaan ole mitään järkeä ostaa Microsoftin puhelinta. Siihen ei saa tarvittavia ohjelmistoja, eikä kohta edes päivityksiä merkin loppuessa. - 808
Ulkomailta saisi vielä 808:ia. On tosin pelkkä 3G, mutta pelkkään puhumiseen ja kuvaamiseen loistopeli.
http://www.amazon.com/Nokia-808-PureView-Unlocked-Optics-U-S/dp/B0087OXZ3K - käytänmolempia
Tulet pettymään vanhana järkkäri käyttäjänä älypuhelimien laatuun. Ei 800€ puhelimeen saa 3000€ objektiivin ominaisuuksia. Pelkkä hintaerokin sen kertoo.
- hahahaahahahahah
Et taida hirveän pitkälle olla edistynyt tuossa kuvausharrastuksessasi 45 vuodessa, jos luulet että kännykkä kameralla saata samanlaista laatua aikaan :´D. Nää on just näitä "wannabe professional kuvaajia".
- Kommentitta
Harvinaisen tyhmä kommentti. Asiasisällöstä ja kieliasustasi päätellen on hienoa, että Eestissäkin luetaan suomenkielisiä keskustelupalstoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748