Tämä ehkä kuulostaa todella tyhmältä mutta otan sen riskin tänne kirjoittaessani. Eli olen naimisissa miehen kanssa joka sairastaa neurologista sairautta. Ei ms-tautia vaan jotain saman tapaista. Emme enään harrasta seksiä (mieheni ei halua).
Olemme naimisissa mutta ennemminkin hyviä ystäviä kuin puolisoita toisillemme. Haluan että mieheni olisi onnellinen. Minun kanssani hän ei ole. Haluan että hän löytäisi terveen naisen ystäväkseen/tai muuta.
Meillä on lapsia ja minä olen se joka huolehdin perheestä. En huolehdi miehestäni eli en syötä häntä tms. Hän pystyy itse tekemään ne kaikki.
Haluan että hän löytäisi arvoisensa naisen ja olisi onnellinen. Hän ei itse etsi naista ja sivuuttaa koko keskustelun kun yritän siitä hänelle puhua.
Emme ole ero aikeissa mutta ajattelen asiaa myös muulta kannalta. Eli jos minulle tapahtuisi jotain niin mieheni ei pystyisi yksin huolehtimaan lapsistamme. Joten haluan että hän ihastuu naiseen joka on terve ja joka pystyisi (jos niin kävisi) myös huolehtimaan miehestäni ja lapsistamme.
Tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä ja ensimmäinen ajatus tätä lukiessaan taitaa kaikilla olla että nainenhan tuossa haluaa vieraissa käydä. Ymmärrän nekin ajatukset mutta haluan että mieheni on onnellinen ja löytää rakkauden. No kuitenkin olkoot kaikki mitä mieltä haluaa joten kysynkin mistä ms-sairas mies löytää terveen naisen?
Kumppanin löytäminen
Kumppani2
1
262
Vastaukset
- Ymmällään
No olipas tosi outo "tarina" ja outo kysymys. Eiköhän sairastavat ja terveet löydä naisia/miehiä samoista paikoista...siis jos itsellä kiinnostusta löytyy.
Tämä oli kyllä niin omituinen juttu, että menin sanattomaksi :(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717