Eli olen mahdollisesti ostamassa aikuisia chincuja, miten ne mahtavat sopeutua uuteen kotiin?
Sopeutuuko Chinchillat uuteen kotiin?
1
300
Vastaukset
- Annan_chinchilla
Hei vain!
Kyllä ne sopeutuvat ajan kanssa, jos sinulla on sopivat olosuhteet chinchillalle ja olet kärsivällinen. =) Itse hankin myynti-ilmoituksen kautta aikoinaan 5-vuotiaan tyttöchinchillan. Se paljastui luonteeltaan todella hermoherkäksi ja puri ihmisiä ilman ennakkovaroitusta stressaantuessaan. Näin ollen käsittelin sitä ensimmäisen kuukauden nahkahansikkaat käsissäni. Kaikki chinchillat tuskin ovat näin villejä tapauksia. Oma chinchillani ei koskaan hyväksynyt lopulta muita ihmisiä tai eläimiä kuin minut, mutta nyt 17-vuotiaana se on rauhoittunut paljon ja on hyvin valloittava lemmikki. Chinchillan sopeutuessa uuteen kotiin tärkeää on, että se saa olla omassa rauhassaan ensimmäiset päivät ja siihen tutustutaan pikkuhiljaa, ja että ruokinta pysyy alkuun samanlaisena kuin vanhassa kodissa ja pikkuhiljaa vaihdetaan toiseen jos on tarvetta (esim. aiemman kodin väärän ruokinnan vuoksi). Menestystä chinchillan hankintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096