Postipaketti Saksasta halvemmalla kuin 30 euroa...

Korkkarisaksa

Aika älytön hinta näinä verkkokaupan aikoina. Kooltaan noin 5cmx 40cm x 60cm tuotteen postitus Suomeen tulisi maksamaan myyjän mukaan 30€ - itse tuotteen hinta on 40€.

Myyjä kirjoitteli, että jos keksin halvemman tavan, niin hän kyllä laittaa minulle tarkat mitat ja painon. Onko kellään kokemuksia Saksan postilaitoksen hinnoista (löytyykö laskuria) vs. kuriiripalvelut tms. kun asioidaan Suomeen päin?

6

1717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemustaOn

Paaaljon suurempiakin paketteja on tullut kauppiaan lähettämänä max. hintaan 9,95 euroa. Yleensä firmoilla on sopimus DHL (Deutsch Post AG) kanssa. Paketti on toimitettu kotiin saakka. Onko kyseessä yksityishenkilö, jonka kanssa teet kauppoja?

• nmkjhm

Yleensä UPS Standard on vielä halvempi kuin DHL:n postipaketti. Tosin on ollut kysymys firmoista, joilla voi olla edullisetkin sopimukset. UPS Standard kestää tulla suunnilleen saman ajan kuin postipaketti.

• Korkkarisaksa

Kiitos vastauksista. Varmasti pienehkö firma, haluamani tuote on kohokartta, joita heillä on tarjolla monista maista ja seuduista. Eivät ole kuitenkaan saaneet tuotteitaan esim. Amazoniin tarjolle ja siitäkin päättelen, että pienellä on.

Heillä on postikuluhinnasto monia maita varten, mm. Ruotsi 25€, Tanskakin kai 8€ ja sitten Suomeen tuo naurettava. Täytyy nyt vielä mainita heille nuo mainitut kuriiripalvelut.

• hopopi

Mikä helkatti tuo Amazon oikein,olen sitä vierastanut. Kuitenkin käytännössä sen tavaran myy jokin firma...miksi tällainen Amazon?- jokin välikäsi taasko??

• Korkkarisaksa

Kannattaapa vertailla hintoja ja palvelun toimivuutta... :)

• 2012

Saksassa on paljon hintavertailusivustoja, joista isoimmat ovat keskenään suunnilleen yhtä kattavia. Tässä yksi suosituimmista.

http://www.idealo.de/

Kun laittaa hakuehdoksi tuotteen, saa pitemmän tai lyhyemmän listan paikoista, jotka myyvät ko. tuotetta. Hankaluutena on se, että postimaksut ovat listassa Saksaa koskevia. Avaamalla linkit pääsee ko. firmojen sivustoilta tutkimaan, lähettävätkä ne yleensä Suomeen ja paljonko maksaa.

Noissa vertailuissa ovat mukana myös ebay.de:n ja amazon.de:n myyjät. Ebaystä tosin kannattaa myös suoraan etsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe