Kohta olisi töitä tarjolla, kun 45-vuotiaat alaikäiset partalapset tulevat.
Onko mitään katupartioita suunnitteilla?
Onko Koskissa Odinin sotureita?
13
176
Vastaukset
- sadisti.mamut.väijyy
TOIVOTTAVASTI ON !!! partioille olisi kyllä tarvetta.
- afgaaninuoleepoikaa
GOOGLE : Asialehti.
- reppuselk
Kirjastosta löytyy ainakin yksi, ainoo huonopuoli että ei erota mamua valkoihoisesta. Tulee heti nyrkkiä ja puukkoo kauheen huudon kera, kun astut lukusalin puolelle. Löytyy ainakin iltaisin sieltä.
- Haitaksiyrittäjille
Iskeekö koskin kirpputoreille sama ilmiö
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98402-sotkevat-rikkovat-meluavat-yrittaja-vasyi-vastaanottokeskukseen#.Vqs0ps0znHI.facebook - KunKysyit
Ei ole toistaiseksi Odinin sotureita mutta muita puupäitä on jonkin verran ja sitten myös persuja vaikka niistä on jo suurin osa tullut järkiinsä hallituksen touhuja katsellessaan.
- sananvapaus10
On viisasta lukea eri medioita.. GOOGLE : Mita Vittua.
- Vanha-vaari
Toivotaan että kevääseen mennessä on katupartiot liikkeellä täälläkin. Itse eläkeläisenä en enää taida siihen hommaan kyetä, mutta arvostan suuresti näitä ihmisiä jotka uhraavat oman vapaa-aikansa toisten turvallisuuden parantamiseksi.
- RaiskariMAMUpartio
Olen täysin samaa mieltä ! Toiset partioivat että ESTETTÄISIIN rikoksia, raiskauksia yms. Ja suvakit vaan ilkkuvat? en käsitä? GOOGLE: Uber uutiset.
- lastenraiskarimamu
Mamuttaja suvakit ovat nyt selänteen ja PRESIDENTIN kimpussa ! GOOGLE : YLE WATCH.
- lopunaika
Daily Mail on täysi roskalehti. Voi verrata iltikseen...
- vai_niin
Aku Ankka on hyvä. Luen viikottain.
- RaiskariMAMUpartio
Ramin Azimikin lukee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846