OtaHanuriinPoju

matkamiesmaan2

Voisiko joku kielioppia osaava kertoa olenko ymmärtänyt oikein tuon nimimerkin. Eli tämä tarjoa heppiään nuoren pojan kakkoseen? Selvä narsistahan tuo joka tapauksessa on. Tietää joka asiaan jotain, auto asiantuntija, matkailu asiantuntija, ihmis asiantuntija, kova jätkä, vetää kaikkia turpaan ja työtää mulkkunsa lisäksi halkoja pojujen ja reppanoiden perseeseen, jankunttaa päivät ja yöt samoja asioita.

58

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsiinäoutoäijä

Nimenomaan sitähän tuo outo Hiekkaharjun tyyppi haluaisi, kaikkea alaikäisten kanssa, kun lerpalla ei itsellä toimi niin tarjoaa näitä outoja mieltymyksiään lapsille.
      Eipä se vielä mitään, hulluhan järjestelee outoja kauneuskilpailuja ja lisäksi epäilyttäviä kursseja. Itseoppinut psykologi...

• PattayaMaineettaParempi

Tämän hanuri homon provoiluun ei kannata vastailla. Eihän tyyppi ole Pattayalla käynytkään. Numbeon tilastoja katselee. Numbeoon muuten jokainen voi laittaa arvostelujaan ja tunnetusti sekopäät sitä tekee.

• numeromies

Tämä otahanuriinpoju on vaan tuollainen pikkuvekkuli, kirjoituksensa on verbaaliakropatiaa ja näppärät pikku huomiot tekevät hänen teksteistään hauskoja, erinomaista akropatiaa on myös sana resuperse, jolla on useita kymmeniä merkityksiä.

• 5555555

Ihanko oot tosissaan hienoja huumori kirjoituksia ja hauskoja läppiä 5555

• numeromies

Kyllä olen juuri sitä mieltä, niitä pitää osata lukea...

ne on hyvin hauskoja, mm. retonkihame ja kauneuskilpailut eivät ole hänen juttujaan,

ettekö te tosiaan tajua mitä tuo OtaHanuriinPoju tarkoittaa tai tuo resuperse...

hankalaa on vaan se että täällä kirjoittaa useampi kirjoittaja tuolla OtaHanuriinPoju tunnuksella...

luin joku aika sitten jonkun aivan viimeisen päälle hyvän jutun, ja minulla meni varmaan 15 minuuttia kun tajusin mitä hän kirjoitti, eikä sitä ollut kukaan muu tajunnut, vaikka vastauksia oli liki 50.

hänhän ei koskaan kirjoita mitään henkilökohtaisesti loukkaavaa, ja ne kirjoitukset missä jotain loukataan eivät ole hänen tekeleitään, vaan yleensä tuon retonkihame hemmon kirjoittamia,

Todennäköisesti tämä retonki on lukenut jonkun hänen kirjoituksensa, ja ei oikein ymmärtänyt mitä siinä kerrotaan, ajatellut että häntä pilkataan ja vetänyt herneen nenään, ja esiintyy hänenä, riidanhaastamismielessä, ja voipi olla että tämä retonkihame kirjoittaa herjan ja vastauksen ihan itse.

• numeromies

Todennäköisesti tämä retonkihame mies on tämänkin avauksen, kuin myös muutaman vastauksen takana.

• OnkoOmaLehmäOjassa
        numeromies kirjoitti:

ne on hyvin hauskoja, mm. retonkihame ja kauneuskilpailut eivät ole hänen juttujaan,

ettekö te tosiaan tajua mitä tuo OtaHanuriinPoju tarkoittaa tai tuo resuperse...

hankalaa on vaan se että täällä kirjoittaa useampi kirjoittaja tuolla OtaHanuriinPoju tunnuksella...

luin joku aika sitten jonkun aivan viimeisen päälle hyvän jutun, ja minulla meni varmaan 15 minuuttia kun tajusin mitä hän kirjoitti, eikä sitä ollut kukaan muu tajunnut, vaikka vastauksia oli liki 50.

hänhän ei koskaan kirjoita mitään henkilökohtaisesti loukkaavaa, ja ne kirjoitukset missä jotain loukataan eivät ole hänen tekeleitään, vaan yleensä tuon retonkihame hemmon kirjoittamia,

Todennäköisesti tämä retonki on lukenut jonkun hänen kirjoituksensa, ja ei oikein ymmärtänyt mitä siinä kerrotaan, ajatellut että häntä pilkataan ja vetänyt herneen nenään, ja esiintyy hänenä, riidanhaastamismielessä, ja voipi olla että tämä retonkihame kirjoittaa herjan ja vastauksen ihan itse.

Mitä nyt väkivallalla uhkailee ja solvaa Pattayan matkailijoita. Sekopää tämä zaphoppi on. Päivät 24/7 päivystää palstalla aloitta klo 04.00. Lisäksi ei ymmärrä mitä matkailupalsta tarkoittaa.
        Numeromiehen kirjoitustyyli muistuttaa paljon tämän saman hanurista haaveilevan tyyliä.

• Numeromies

Laitappas vaikkapa viisi linkkiä missä tämä Otahanuriinpoju on täällä uhkaillut, tai solvannut, tuo sinun kirjoituksesi pitää sisällään solvauksen, joten miten voit vaatia ettei sinua saa solvata jos itse solvaat

• totuusesiiin
        Numeromies kirjoitti:

Laitappas vaikkapa viisi linkkiä missä tämä Otahanuriinpoju on täällä uhkaillut, tai solvannut, tuo sinun kirjoituksesi pitää sisällään solvauksen, joten miten voit vaatia ettei sinua saa solvata jos itse solvaat

Onpahan typerää juttua numeromieheltä!
        Päähanuristihan on vaikka kuinka monia kertoja haukkunut ja uhkaillutkin toisia. Lienet samanhenkisiä, kun totuutta vastaan kirjoitat?

• Numeromies

Totuus taitaa täällä olla hieman muunneltua, olen lukenut jonkin verran näitä viestejä, eikä vastaan ole yhtään uhkausta tullut, hänen kirjoittamanaan, muiden kylläkin.
        Mitä sitten tulee näihin solvauksiin, niitäkään en ole pahemmin nähnyt, retonkihame on kyllä monin avauksin häntä solvannut, luulen että tämä retonkihame on ollut tässäkin ketjussa hyvin aktiivinen, ja totuutta vastaan kirjoittaa.

• Matkamiesvaan
        numeromies kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Eihän tämä hanuristi ja lukuisilla muillakin nimimerkeillä palstalle esiintyvä hahmo ole mitään muuta kuin tyypillinen trolli, jolla on aikaa kirjoitella palstoille. Oletettavasti usealle muullekin palstalle ja useilla nimmareilla. Lajissaan vieläpä erittäin heikko kirjoittaja ja asioiden sanoittelija. Toistaa samoja hokemiaan vähän eri järjestyksessä.

Mutta, mutta... että joku suuri lingvistikko oikein tekee kirjallisuusanalyysiä ja etsii ja vieläpä löytää teksteistään piilomerkityksiä ja metafooria, way to go :) Epäilenpä että ihan hanuristin alterego "numeromies" itse yrittää tehdä itsestään sophistikoituneempaa ja uskottavampaa.

Aikoihin on eletty, mutta eiköhän me Thaimaassa oikeasti matkailevat pystytä jatkossa matkailuasioissa (ja jos ei, niin onhan noita hyviä palstoja sosiaalisen median puolella, missä esiinnytään omalla nimellä ja kuvalla).

• OtaHanuriinPoju
        Matkamiesvaan kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Eihän tämä hanuristi ja lukuisilla muillakin nimimerkeillä palstalle esiintyvä hahmo ole mitään muuta kuin tyypillinen trolli, jolla on aikaa kirjoitella palstoille. Oletettavasti usealle muullekin palstalle ja useilla nimmareilla. Lajissaan vieläpä erittäin heikko kirjoittaja ja asioiden sanoittelija. Toistaa samoja hokemiaan vähän eri järjestyksessä.

Mutta, mutta... että joku suuri lingvistikko oikein tekee kirjallisuusanalyysiä ja etsii ja vieläpä löytää teksteistään piilomerkityksiä ja metafooria, way to go :) Epäilenpä että ihan hanuristin alterego "numeromies" itse yrittää tehdä itsestään sophistikoituneempaa ja uskottavampaa.

Aikoihin on eletty, mutta eiköhän me Thaimaassa oikeasti matkailevat pystytä jatkossa matkailuasioissa (ja jos ei, niin onhan noita hyviä palstoja sosiaalisen median puolella, missä esiinnytään omalla nimellä ja kuvalla).

Älä jauha paskaa, esiinnyn täällä vain OtaHanuriinPoju nimimerkillä, en millään muulla, mutta samaa tunnusta käyttää useampi kirjoittaja... Pahin esimerkki on tämä retonkihame ja kauneuskilpailu kirjoittaja, minulla ei ole niiden kirjoitusten kanssa mitään tiedoksi.

• katuvahanuristi
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

Älä jauha paskaa, esiinnyn täällä vain OtaHanuriinPoju nimimerkillä, en millään muulla, mutta samaa tunnusta käyttää useampi kirjoittaja... Pahin esimerkki on tämä retonkihame ja kauneuskilpailu kirjoittaja, minulla ei ole niiden kirjoitusten kanssa mitään tiedoksi.

Kauneuskilpailujen ja kurssien järjestäjä katuu kait päissään kirjoittamiaan juttuja?

• OtaHanuriinPoju
        katuvahanuristi kirjoitti:

Kauneuskilpailujen ja kurssien järjestäjä katuu kait päissään kirjoittamiaan juttuja?

Älä juo niin paljon, lerppatrolli... Niin harhat haihtuu, älä myöskään unohda lääkkeitäsi, resuperse.

• komenttitähän

Älä juo niin paljon, lerppatrolli... Niin harhat haihtuu, älä myöskään unohda lääkkeitäsi, resuperse.

Kovin on vähäinen sanavarasto eräällä.

• aikamiespojanleikit

On siinä ukko aika tuiterissa, kun omia kirjoituksiaan harhoiksi luulee ja itseään jo lukijoille tutuiksi tulleilla termeillä "kehuu".
        Hieman jo säälittääkin noinkin alhaiselle tasolle jäänyt ihminen, mutta ihminen kuitenkin, vaikkakin lapsen asteelle jäänyt. Todennäköisesti äitinsä helmoissa ikänsä viihtynyt vajakki aikamiespoika, joka surullisena miettii kun kaikki isot pojat ovat jo ihan oikeitten naisten kanssa olleet ja hän vain äidiltä salaa vanhaa Jallua tirkistelee, samalla toisella kädellä...

• KoodariKusti
        Numeromies kirjoitti:

Totuus taitaa täällä olla hieman muunneltua, olen lukenut jonkin verran näitä viestejä, eikä vastaan ole yhtään uhkausta tullut, hänen kirjoittamanaan, muiden kylläkin.
        Mitä sitten tulee näihin solvauksiin, niitäkään en ole pahemmin nähnyt, retonkihame on kyllä monin avauksin häntä solvannut, luulen että tämä retonkihame on ollut tässäkin ketjussa hyvin aktiivinen, ja totuutta vastaan kirjoittaa.

Kokeileppa itse fiksuna miehenä laittaa hakuruutuun tuo nimmari äläkä itse pyydä muilta viittä linkkiä... vai onko ylläpito palkannut uusia harjoittelijoita löylyttämään keskustelua. Tähän sitten se mitä 10v sitten sanottiin tuossa tilanteessa (isolla fontilla silloin, mutta ei enää muodikasta) buahhahhaa !

• OtaHanuriinPoju

sä oot homo

• lerppaonpsykoilmanlogia

sä oot homo

Arvoisalta itseoppineelta psykologilta tulikin oikein kirjallinen lausunto asiaan.
        Hienoa etätyöskentelyä, jota kyllä vaaditaankin kuuluisalta kauneuskilpailujen ja salaperäisten kurssien järjestäjältä, itse päälerpalta, retonkimekon vilauttajalta.

• tiedänsut

näkee tuosta kirjoitustyylistä, että esiinnyt muillakin. Et sää sitä vikaa voi juomalla peittää ja sä tiedät sen. Kotisykologi.

• UskokaaNytJo
        Matkamiesvaan kirjoitti:

Thaimaassa ei ole sotilashumppaa.... rerereresuperseet!

• Tuo OtaHanuriinPoju pitäisi saada hoitoon pikaisesti suljetulle osastolle, tosi nykyään
      pakkohoitoon on mahdoton saada se on valitettavaa tässäkin tapausessa. Kannataisi
      ainakiin omaisten takavarakoida kone ,ellei se hoitoon pääsy onnistu.

• Jeuejruebd

Hinttarihan se tämä hanuripoju on. Kerran olin Makella samaan aikaan ja kova poika aluksi elvistelemään. Loppuillasta väänsi itkua ja selitti kovaa kohtaloaan vaimo jätti, ei kavereita, alemmuuden tunnetta

• kaikenlaisii

hanuri poju ei ole käynyt pattyalla miten siis makella.

• läheltäseurannut

Ota hanuriin poju on homo

• jatkakaa

taas munaa ja hametta. pattayan boit vauhdissa

• aputuomari

jatkakaa on OtaHanuriinPojun parhaita oppilaita kurssillaan ja varma, ainakin perintöprinsessaksi Hiekkaharjun kauneuskilpailuissa.

• poikientummelihommat

Nyt ovat jarjestämässä tummeliteron ja Hua Hiniläisten kera tummelikeräystä Hiekkaharjussa, Hua Hiniin vitäväksi.
      Kaikkea ne keksiikin.

• 767767567

kaikkea sinä resuperse keksit, vai oikein tummelia.

• hiekkaharjuntummelitry
        767767567 kirjoitti:

kaikkea sinä resuperse keksit, vai oikein tummelia.

Numeromies, yhtenä tummelikerääjänä, alkoi mainostamaan jo.
        tummeliahan sinäkin sinne resu....... tarvitset, mikäli joskus Hua Hiniin pääsisit, mutta Hiekkaharjussa on aina tummeliystävä lähellä ja sinne pääsee polkupyörälläkin.

• pleaseTakeittoUrass

Se oli alunperin "OttaisitkoHanuriinPoju" mutta sitten hanuristista tuli väkivaltainen ja hän muutti sen käskevään muotoon.

Tero, hinuri, krotiili, puurotta ja dopermanni kävelivät kerran ranatakatua. Ei olis kannattanut. Kielitaidoton lihava pälvikaljuinen suomiukko huijasi niiltä kaikki rahat ja sitten siihen tuli huumeneulaleidari suoraan viemäristä vielä. Hinuri totesi että ei koskaan enää.

• lkvtouhua

Ja taksirenki-Tero vei kaikki kotiin.

• kysyväeieksy
        lkvtouhua kirjoitti:

Ja taksirenki-Tero vei kaikki kotiin.

Onkos tämä sama kuin tummelitero, eli 3RumaaTeroa, niitä Huanhulluja?

• KuopionKale

Olen kuullut Terosta joka Hua Hinissä oli rikkaana talonrakentajana myöhemmin palasi köyhänä miehenä vaimoineen Sossun elätiksi ja pääsi taksirengiksi. Kaverin kertoman mukaan asuu keskisuomessa. Liekö sama henkilö.

• 6585858585

Niinkö olet kuullut, minä taas olen kuullut että Pattaya hihhulit eivät ole nähneetkään Pattayaa, kaikki on peräsin saman mielisairaalan suljetuilta, eikä yhdenkään nimi ole Tero tai Masa, yhteistä näille Pattaya hihhuleille on se että, näkevät onkomiehiä, pilkuttajia ja äitiänsä sika Amaliaa, sitä min kaveri kertoi, lieneekö meillä sama tietotoimisto Joensuusta, resuperse.

• eläkööntummelikeräysHua
        6585858585 kirjoitti:

Niinkö olet kuullut, minä taas olen kuullut että Pattaya hihhulit eivät ole nähneetkään Pattayaa, kaikki on peräsin saman mielisairaalan suljetuilta, eikä yhdenkään nimi ole Tero tai Masa, yhteistä näille Pattaya hihhuleille on se että, näkevät onkomiehiä, pilkuttajia ja äitiänsä sika Amaliaa, sitä min kaveri kertoi, lieneekö meillä sama tietotoimisto Joensuusta, resuperse.

Hiekkaharjussakin heräilty jälleen, uuteen päivään, hienoa.
        Tummelikeräys Hua Hiniin,numeromiehen, avulla pääsee terojen avustamana voimiinsa!

• 3RumaaTeroa

Sinun jutut on niin typeriä ettei sitä viitsi edes kommentoida, eikö sinun pitäisi olla pattayalla, kun täällä kehuskelit, mutta harhaanhan sekin on, kuten retonkimekot, tummelit, kauneuskilpailut, resuperse.

• korkkikiinnisince-2012
        3RumaaTeroa kirjoitti:

Sinun jutut on niin typeriä ettei sitä viitsi edes kommentoida, eikö sinun pitäisi olla pattayalla, kun täällä kehuskelit, mutta harhaanhan sekin on, kuten retonkimekot, tummelit, kauneuskilpailut, resuperse.

Joensuu, resuperse, tero, masa, monica, vaimo, dopermanni, krotiili, lildo, ranatakatu, bognasin, jarmo ja kumppanit. Hanuristi elää jossakin 90 luvun haavemaailmassa. Silloin hanuristille oli vielä kaikki mahdollista. Ne ajat on menneet. Jäljellä on katkera kaljapummi ja sekakäyttäjä jolla ei ole perhettä, naisia eikä kavereita. On vain sekopäiset jutut sekoittuneina muistoihin ja haaveisiin. Oot ukkeli finaalissa. Vielä olis mahis muuttua. Aloita raitistumisesta. Se on ehdoton edellytys kaikelle muulle.

• terotummeli
        3RumaaTeroa kirjoitti:

tummelitero vauhdissa, heti herättyään.
        Huomenta vaan, meillähän tämä on kohta ilta, toisin kuin Hiekkaharjulaisilla.

• 654565456

Kukas tämä OtaHanuriinPoju on? Ettei vaan Aviomies?

• Pohatta400

OtaHanurin Poju on 28xn ex mies. Yksi ennen sitä silikonitissiä.

• 28kunniaan

28x on kirjoittanut palstalle vain upeaa ASIAA !

SIKA AMALIA TUNKEE TÄNNE VAIN SEN SONNAN, JOTA SEN PASKA-AIVOT GENEROI !

• Anonyymi
        28kunniaan kirjoitti:

28x on kirjoittanut palstalle vain upeaa ASIAA !

SIKA AMALIA TUNKEE TÄNNE VAIN SEN SONNAN, JOTA SEN PASKA-AIVOT GENEROI !

Aatutervehdys vain upeaa kirjoittaneelle uusnatsi skinille 2010 ja kaikkea hyvää isänmaallisille jotkaei veljeä jätä pulaan vaan alkavat mollottamaan apua kansalta persaukisina nööseinä.

• Anonyymi

tässä ketjussa numba melko monella nimimerkillä riitelee itsensä kanssa..

• Anonyymi

hui hain Kalervo on melkoinen satusetä.

• Anonyymi

Ketä ajattelet 24/7 ?

• Anonyymi

Joku vihjaisi että tämä OtaHanuriinPoju olisi palstaa moderoiva Amalia.

• Anonyymi

Joku vihjaisi että tämä OtaHanuriinPoju olisi palstaa moderoiva Amalia.

• Anonyymi

Jep, erinomaista mainosta Allerille.

• Anonyymi

Jumankekka ei kai 🥸

• Anonyymi

Lerpasta ilmeni taas uusi sivupersoona. Hän on argeologin ja koiran risteytys. Jos se ei hauku niin kaivelee menneitä. Argeologi löysi 5 vuotta vanhan ketjun, johon hän tarttui.

• Anonyymi

Tässä oli jo 2016 esimakua siitä kun numeromies kehuu itseään eli otahanuriinpojua tuolla ylempänä:
        "Tämä otahanuriinpoju on vaan tuollainen pikkuvekkuli, kirjoituksensa on verbaaliakropatiaa ja näppärät pikku huomiot tekevät hänen teksteistään hauskoja, erinomaista akropatiaa on myös sana resuperse, jolla on useita kymmeniä merkityksiä"

Myöhemmin hän kehitti thailadyn ja sensein hahmot tukijoukoikseen. Ei löydy lääkärin kirjasta kaikkia diagnooseja mitä tuolla Vantaan suurellapienellä miehellä on. Kutsuu itseään pikkuvekkuliksi ja verbaaliakrobaatiksi. Ei onnistunut sitäkään sanaa tuo verbaaliakroPaatti kirjoittamaan oikein. Erittäin harhainen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä oli jo 2016 esimakua siitä kun numeromies kehuu itseään eli otahanuriinpojua tuolla ylempänä:
        "Tämä otahanuriinpoju on vaan tuollainen pikkuvekkuli, kirjoituksensa on verbaaliakropatiaa ja näppärät pikku huomiot tekevät hänen teksteistään hauskoja, erinomaista akropatiaa on myös sana resuperse, jolla on useita kymmeniä merkityksiä"

Myöhemmin hän kehitti thailadyn ja sensein hahmot tukijoukoikseen. Ei löydy lääkärin kirjasta kaikkia diagnooseja mitä tuolla Vantaan suurellapienellä miehellä on. Kutsuu itseään pikkuvekkuliksi ja verbaaliakrobaatiksi. Ei onnistunut sitäkään sanaa tuo verbaaliakroPaatti kirjoittamaan oikein. Erittäin harhainen henkilö.

Numerosensei, kymmenillä nimimerkeillään.

• Anonyymi

Löytyykö hanuria retonkimekon alta?

• Anonyymi

Minä tässä kaivelin esiin vanhoja aloituksiani ja tällaista löysin.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe