Olin työhaastattelussa edellisellä viikolla. Luvattiin ilmoittaa paikasta päivään X mennessä, mutta en ole saanut vieläkään tietoa paikasta. Mennyt kohta jo 3 päivää. Pitäisikö lähestyä viestillä rekrytoijaa, että miten mahtoi käydä. Kyseessä IT-alan firma. Ehkä eivät ole vielä ehtineet tehdä valintoja, mutta hiukan inhottaa epävarmuudessa pyöriminen.
Onko muilla kokemuksia, erotyisesti IT-alan haastattelun prosesseista?
Työhaastattelun jälkeen luvattiin ilmoittaa
3
282
Vastaukset
- työtäetsien
Itse soittaisin perään, jos ovat luvanneet ilmoittaa. Ootko tarkistanut sähköpostin? Välillä ei kiitokset tulee meilin kautta. Mulle kävi niin kerran, että luvattiin ilmottaa tiettyyn päivään mennessä, mutta vastausta ei kuulunut. Seuraavana päivänä soitin sinne, ja kuulin ikävän uutisen.
Eihän sitä aina tiedä, jos muusta syystä kestää prosessi, mutta kyllä se vähän kuulostaa ettei valittu.. - rekryilijä
Kannattaa soittaa. Minulla viimeksi venähti rekry erittäin potentiaalisen hakijan sairastuttua ja halusin haastatella hänet ennen päätöstä. Tästä syystä ilmoitin viikon myöhemmin kuin olin haastattelussa sanonut. Kerran aiemmin sairastuin itse juuri ennen lomalle jäämistä. Puhelinnumerot jäivät työpaikalle ja pyysin tässä tilanteessa erästä työntekijää soittamaan valitsemalleni henkilölle. Hän otti paikan vastaan, mutta hakijoille, joita en valinnut työhön jäi kokonaan ilmoittamatta. Tunsin sen turhaksi, kun viiden viikon perästä palasin töihin.
- Velma-
Suuri osa jättää ilmoittamatta, vaikka ne erikseen lupaisivatkin ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229