Moikka moi!
Olen 21 vuotias nuori nainen ,joka on kiinnostunut lähtemään perheeseen au pairiksi. Olisi sopiva hetki lähteä ja olen valmis kokeilemaan jotain uutta. Olen perheeni vanhin lapsi ja meitä on yhteensä 8 lasta. Kokemusta lapsista löytyy ja vielä kaksosten hoidosta. Olen myös hoitanut tuttujen lapsia. Ruuanlaitto ja siivous onnistuu. Tykkään viettää lasten kanssa aikaa ja lapset tykkäävät olla kanssani. Ajokorttia ei valitettavasti löydy.
Tässä on sähköpostini ,jotta voimme jutella enemmän sannahannele@hotmail.com
Kiinnostunut au pairiksi
aupair2016
2
87
Vastaukset
- Saksa16
Moi
Kuinka kauan pystyisit olla perheessä ? - AnnaEspanjasta
Hei. Me etsisimme reipasta ja luotettavaa nuorta, joka pärjää hyvin lasten kanssa, Au pairin hommat alkaisivat huhtikuussa ja mielellään kahdeksitoista kuukaudeksi (12). Lyhempikin aika on kyllä mahdollinen. Asutaan Espanjassa Fuengirolassa. Edellisiltä au paireilta on saatavilla suosituksia :) Jos kiinnostaa niin laita hakemus anna.anorh@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207