nobelisti-terroristilla ! Jos ne ruumiit ja vallan anastukset laskettaisiin, niin Obama sähkötuolissa päättäis päivänsä.
Trumpilla taitaa olla puhtaampi tausta, kuin Obama
6
72
Vastaukset
- Abrahamm
Suomen natsit vaikeni?
- Abrahamm
Trumpin oma puoluekkaan ei pidä rehellisyydestä ja sota arvostelusta.
Muuttuisiko Trumpin aikakaudella Yhdysvaltain politiikka, ei ainakaan Nobel terroristi Obaman ! - BSanders
Trump on pelkkä rasistinen natsipaska, pelkkä kovaääninen idiootti. Toivottavasti vasemmistolainen Bernie Sanders voittaisi pressanvaalit.
- Abrahamm
Puolustatko jenkki natsi valtiota ja panet sen politiikan Trumpin niskaan, vaikka taidat todellisuudessa olla samastamuotista tehty ?
Pörssi romahdus odotettavissa markkinatalousmaissa ja Suomikin siihen kuuluu, USA:n ja Venäjän kanssa.- BSanders
Älä jauha paskaa, oikeistopelle. Minä haluan USA:an vasemmistolaisempaa ulko- ja sisäpolitiikkaa tekevän pressan, en mitään Trumpin kaltaista tyhjäpäistä rasistia.
- voiAbrahamm
Abrahamm pitää enemmän rasistisesta miljonääri-Trumpista kuin amerikkalaisittain radikaalista vasemman laidan demokraatista Sandersista, joka haluaa laittaa Wall streetin kuriin.
Kyllä huomaa, minkä laidan miehiä tämä Abrahamm on. Sehän nuolee Trumpia, Putinia ja muita kapitalisteja niin että paska lentää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294