Olen haaveillut tässä muuttavani omaan asuntoon, olen 19 vuotias. Tarkoitus oli muuttaa kun kouluni loppuu, mutta nyt näyttää siltä että en pääsekkään muuttamaan heti koska minulta puuttuu budjetistani 10 000e :(
Ja nyt mietin että mistä saisin nopeiten tämän summan rahaa kasaan että pääsisin viimeinkin muuttamaan...
Tosin voin säästää ja pienentää rahan kulutustani....mutta hyvät ihmiset miten muuten saisin tämän summan kokoon nopeasti ?
10 000 e mistä ?
10
208
Vastaukset
- TYÄUKO
Tekisit töitä sossupummi!
- kslle
Kerää ahkerasti pulloja ja tee kotitöitä
Pärinäsusku kirjoitti:
Pulloja keräilen joo, mutta valitettavasti en saa kotitöistä rahea :)
sit ei kannata tehä kotitöitä
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
sit ei kannata tehä kotitöitä
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
ja jos rakennat pohjois-korealle atominhalkaisijan niin saat vähän enemmäm kun 1000€
se ois jotain miljardien luokkaa
- opamox
Mihin tarvit 10 000? Ei takuu vuokrat noin paljoa maksa :D tai edes koko kodin sisustaminen.
- mikäonmeilisi
Sun täytyy rupee ottamaan miehiä rahasta.....aina nuori neito nyt tommosen rahan saa aikaseksi!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279