Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta (omasta milestäsyystä) ja ne eivät edes vastaa ,otään. Ylimielinen ja asiakkaista piittaamaton flafka.
Finnair ei edes vastaa
7
2265
Vastaukset
- sgg55
Hei rff44,
Finnair vastaa varmasti teille, jos palautteenne on kirjoitettu asiallisesti.
Yhtiöllä on suuri määrä asiakkaita ja heille tullee päivittäin runsaasti palautetta. Jokaiseen viestiin perehtyminen ja vastaaminen vie aikaa.
Itse reklamoin taannoin eräästä asiasta Finnairille. Sain odottaa vastausta jonkin aikaa, ehkä jopa muutamia viikkoja. Joka tapauksessa sain asiallisen vastauksen ja koin, että asiani käsiteltiin niin kuin piti.
Luulen, että Finnair plaraa viestejä kaiken aikaa. Kiireelliset tapaukset priorisoitaneen.
Olisi mukava kuulla teiltä, rff44, aikanaan, saitteko vastauksen! :)
(Huom! Finskillä on myös asiakaspalvelunumeroita, joihin voitte soittaa, jos asianne on erityisen kiireellinen.)- neetoi
On joo asiakaspalvelunumero johon soittaminen maksaa reilusti yli kaksi euroa/minuutti
- sgg55
Hei Neetoi,
Viestissäsi oli virhe:
Finskin asiakaspalvelunumeroon soittaminen EI ole minuuttihintaista.
Puhelu Finnairin asiakaspalveluun maksaa kolmisen euroa puhuitpa sitten miten pitkään tahansa. Asia tulee varmasti selvitettyä. Saatavilla on siis varsin kohtuuhintaista palvelua kotisohvalta käsin, jos kyse on kiireellisestä asiasta. (Lentolipun hinnassa ei moinen summa tunnu missään.)
Osoitteessa http://www.finnair.com/fi/fi/customer-care on nähtävissä hyvin selkeästi kaikkien Finnairin puhelinpalveluiden numerot ja hinnat.
Ps. Ennen lentolipun ostamista kannattaa ottaa selvää myös lentoyhtiön kokonaispalvelusta: millainen asiakaspalvelu on (aukioloajat, puhelinmaksut yms.). - Anonyymi
Jos tiedät, kerrotko miten saan yhteyden Finnairin asiakaspalveluun? Olen soittanut Finnairin sivuilla oleviin asiakaspalvelunumeroihin jo kolmen viikon ajan aina silloin tällöin ja jonottanut 1,5h > ei vastaa, olen vain maksullisessa jonotuksessa. Kalliiksikin tulee. :( Chatin kautta yrittänyt robotin kautta asiakaspalveluun jopa 3h > ei pääse läpi. Asiani on sellainen, että itse ei netissä pääse asiaa tekemään, eikä ohjetta sivuilla ole. Olen paljon matkustellut ja tiedän käytännöt itse toimimiseen. Lähes kaikki siellä saakin hoidettua, mutta tätä ei.
Palautettakin (erittäin asiallista ja kiireellistä) laitoin jos sieltä kautta saisin vastauksen, mutta sieltäkään ei vastata. Asun paikkakunnalla jossa Finnairin palvelua ei ole. Ensi viikolla olisi reissuun lähtö ja olo on epätoivoinen.. :( Tulee kohta itku jo aikuisellakin ihmisellä kun asiaa ei saa hoidettua eikä kukaan vastaa.. :( En käsitä kuinka tällaista voi olla.
- MikäPalvelu
"Valitettiin viikko siiten Finnairin heikosta palvelusta"
No oliko palvelu kuiten sitä mitä oli luvattu tuohon lippuun sisältyvän? - Anonyymi
Niin on, tuntitolkulla saa odottaa chattiin ja puhelimeen, eivätkä vastaa, ala-arvoista palvelua,vai ei siis ole palvelua lainkaan
- Anonyymi
Eivat vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa. Paska lafka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239