Pettääkö aviomies???
1. Älypuhelin on miehen taskussa kotonakin mukana koko ajan tai sitten hän makaa sohvalla/sängyssä omissa ajatuksissaan tuijottaen ruutua tuntitolkulla/pvä.
Puhelin on vahvasti suojattu, sormenjälkitunnistuksella. Puheluita hän puhuu välillä yksin pihassa auton sisällä.
2. Miehen ulkonäköönsä suurempi panostaminen - touhu on etenkin ennen töihin lähtöä huomattavasti aikaavievämpää kuin minulla! Olisi hienoa itsekin ehtiä hänen laillaan esim. suihkuun tai meikkaamaan aamulla, mutta se ei ole mahdollista koska jonkun pitää hoitaa lasten aamutoimissa.
Mies on nyt myös kiinnostunut yhtäkkiä treenaamaan lihaksiaan päivittäin, monien "ei niin väliä-tyylisten ukkomiesvuosien jälkeen.
3. Miehen pitkät työpäivät, aina vaan, aina vaan - useimmiten tieto ylitöistä tulee minulle vasta samana päivänä. Nopealla varoituksella hän ilmoittaa, että minun pitäisi hakea lapset hoidosta tms, vaikka muuta oli sovittu.
4. Samalla autolla ei yhdessä mennä töihin, vaikka reitti on sama.
Minä en ole saanut uuden kakkosautomme avaimia enkä saa sitä myöskään käyttää. Lisäksi tuossa "miehen autossa" hän ei halua pitää "noloja lastenturvaistuimia", eli toinen on minun ajamassa autossa ja toinen istuin säilössä talossa.
5. Tarkkaa on ollut että laitetaan hänen nimiinsä kaikki arvokas, kuten autot vaikka aviossa ollaan. Ihan kuin pesänjakoa olisi toinen jo petaamassa? Itseni on vaikea tuollaista ymmärtää, enkä jaksa moisiin aikaa käyttää tai riitaa aiheuttaa, kun toiselle huomaan omistuspaperien olevan tärkeämpiä kuin minulle.
Sama show on myös vakuutuksissa, koska useimmat vakuutukset pitää nykyään laittaa vain yhden henkilön nimiin.
6. Oudot yllätykset ja miehen kanssa aiemmin sovittujen asioiden unohdukset. "Ei ollut kyllä mitään puhetta...jaa no nyt on pakko mennä". Syyllistäminen "minun söhläämisestä".
7. Hän välttelee katsettani ja pitää etäisyyttä minuun kotona. Kysyn usein häneltä, "mitä ajattelet/missä meet", vastauksena on "tässähän mä oon". Mutta ei hän aidosti läsnä täällä tunnu olevan vaan vetäytyy omiin maailmoihinsa eikä kuuntele juttujani. Omia asioitaan esim. työpäivästään ei kerro.
8. Lämmin koskettelu minua kohtaan on loppunut. Seksistä hän ei tunnu enää saavan kiksiä. Seksielämä muuttunut.
9. Kiinnostuksettomuus minun mielipiteisiin ja todellisiin omiin ajatuksiin on loppunut.
10. Suoritusluonteisuus yhdessä jotain tehtäessä. Motivaatio innostua yhteisiin puuhiin olematonta. Missä into/ilo?
11. Rahatilanne miehen puolelta on nykyään salainen. Paljon ollut ylitöitä ja lisäpalkkioita... mutta missä ne ovat?
12. Outoon aikaan tulevat viestit ja sähköpostit. En saa vastausta, mistä ovat - perusteluna on usein, että on työn kautta salaista tietoa tai mulle muuten vaan tylsää asiaa.
13. Yhtäkkiset poistumiset kotoa autolla ilmoittamatta kenellekään, lapsillekaan. Puhelin on aina mukana. Usein hakenut esim. auton varaosan tms.
14. Miehen tarve nukkua yksin huoneessa, puhelun aina tiiviisti mukana. Kun muut nukkuu, alkaa aina miehen omat yötouhut, valvoo myöhään.
15. Esim autotalliin vaivihkaan menot myöhään iltaisin, puhelin mukana. Tietääkseni siellä ei ole mitään sellaista mikä selittäisi reissuja, ainakaan en tiedä. Ongelma syntyy jos kysyn - se loukkaa miestä ja miehen aluetta (mikä ei ole tarkoitukseni) Tähän "pitääkö kaikeasta raportoida"-tyyliset vastaukset.
Em kuule hänen tunnettaan, mitä haluaa, usein pelkään/odotan, että "kysyn liikaa", sillä muuten tunne on tämä mikä on - mikä ihme on ratkaisu? Kaikenlaista olen yrittänyt.
16. Olen nykyään kuulemma myös mäkättäjä, naputtaja, nalkuttaja. "Hei älä jaksa" tai "onko pakko"...usein kuulemani vastaukset kun kysyn suoraan epäilyistäni.
Kieltäytyminen on vahva kuuntelemaan/keskustelemaan minun ajatuksista/toiveista/tunteista.
17. Mies ei järjestä enää kahden keskisiä treffejä. Minä olen se järjestäjä, varaan hoitajat ja houkutan lopulta itse miehenkin mukaan treffeilleen.
18. Miehen jatkuvat kyselyt minun työpäivistä, liittyen siihen, että onko miehet katsoneet sillä silmällä minua. Ei siis; mitä kuuluu, rakas. Mistä nämä kyselyt nousee? Minä en ole ikinä pettänyt häntä, en edes flirttaillen.
19. Olen nähnyt hänen kännissä flirttailevan muiden kanssa. Tiedän mitä näin silloin, onko jotain mitä en näe nyt?
20. Hänellä on oma pyykkikori, jonka haluaa hoitaa itse, sinne ei saa muut koskea.
Itsetuntoni rapisee liitoksissaan - pitääkö minun edelleen kaikesta johtuen muuttaa itseäni? Olen heittänyt itseni likoon. Mitä voin tehdä? Vai piiskaanko itseäni jo liikaa? Voinko todella vain kuvitella tämän kaiken? Haluan uskoa, mitä mieheni sanoo, sillä kunnioitan ja rakastan häntä.
Miltä tämä kuulostaa teille ulkopuolisille?
Pettäjän merkkejä -vaiko ei?
39
407
Vastaukset
- Tindeka
No ihan selkeesti miehelläsi uusi nainen!!!!Itse justiin luettelit ne epäilyt.Saman läpikäynyt ja ero siitä tuli.Kysy suoraan!
- ter5tr
Joo... Ja jossei ole toista naista, niin ainakin helvetin omituinen mies!
- Päivystävänainen
Kyllä minäkin sanoisin että mies pettää. Yleensä jo se että epäilet, ja tiedät etten ole sairaalloisen mustasukkainen yleensä, on sen merkki. Aika vahvoja merkkejä kyllä kuvailet. Voisihan nuo periaatteessa osa olla jotain työhuolia, jos ei saa kertoa työasioista, mutta silloinhan ainakin itse vakuuttelisin puolisolle vahvasti että tässä on nyt työjutuista kyse ja harmi kun nyt selkeästi vaikuttavat kotielämäänkin. Mutta osa on ihan muuta. Vastaako kun soitat, jos lähtee yhtäkkiä jonnekin ilmoittamatta? Ilmihän se pettäminen jossain vaiheessa tulee, parempi nyt kuin myöhemmin. Kysyisin minäkin suoraan ja jos inttää vastaan niin sano että homman on muututtava, pitää olla avoimempi kun on kuitenkin suhteessa sinun kanssasi. Omaa tilaakin pitää olla, mutta ei tuo enää ihan siltä kuulosta.
- Päivystävänainen
siis "ettet ole sairaalloisen mustasukkainen..."
- luulotautinen
Kyllä sä oot luulotautinen, koska edelleen epäilet, etkä kysy suoraan.
- miehensuustakuultua
Luuletko tosiaan , että mies oikeesti vastaisi, jos suoraan kysyy? Ehkä vastaa, mutta tuleeko oikeesti rehellistä vastausta. Mieshän pelaa omaan pussiin, koska se on hänelle eduksi.
- 13plus11
En edes lue noita muita vastauksia koska tiedän että naisille ainoa oikea naisten vastaus on että "jätä se sika" No sanoisinko että moni noista kohdista sopii myös minun naisystävääni mutta eihän täällä ainakaan saa puoltavia kommentteja asiaan koska vastaajia on muut naiset on silloin minun naisellani oikeus pettää eiks niin palsta femakot? Avioliitto ei ole tae siihen että saat sidottua miehen rahat itseesi kuten huvittavasti kävi ilmi yhdestä kohdastasi. Esim itse olen suhteessani se joka osaa käyttää rahansa ja nainen joka laittaa tilinsä heti menemään. Itsellänikin on uusi auto kesällä hommattu ja todellakaan naiseni jolla ei ole omassakaan autossa mitään käytöstapoja ei sitä sotke tai riko. Toisekseen se on minun omilla rahoillani ostama auto. Avioehto muillekin miehille on ensisijainen aina jos naimisiin mennään sillä monille vaan se raha on naimisiin menemisen pääsyy. Toisekseen kyllä naisenikin pitää täysin kiinni omistaan sanoin "nämä ovat minun ei sinun" niin sitä saa mitä tilaa. Samanlainen kännykän salaaminen ja äänettömänä tunnuksilla pitäjä hänkin on mutta palstafemakoiden mielestähän se on naisille ihan normi eivätkä ne salaa mitään. Hah:)
- uuiuiooj
Avioehtoa suosittelen joka ainoalle.
Ap, miehelläsi on takuulla jotain naisjuttuja. Tai sitten kuten joku sanoi, kyseessä on TODELLA omituinen mies erillisine pyykkikoreineen.
- miestenpuolesta
Kuulostaa siltä, että etsimällä etsit miehesi käytöksestä merkkejä pettämisestä. "Pitääkö kaikesta raportoida" tarkoittaa mun mielestä sitä, että on täysin kyllästynyt sun vainoharhaiseen uteluun ja kyttäämiseen.
Kirjoituksesta käy ilmi, että sun mielestä miehesi tehtävä on pitää yllä teidän parisuhteen kipinää esim. järjestämällä teille kahdenkeskistä aikaa, treffejä yms. Entä jos hän vaan on kyllästynyt aina olemaan se aloitteentekijä? Antaa sun maistaa omaa lääkettäsi? Ethän kerro, miten itse toimit teidän suhteessa.
Ihmisellä on tapana kasvaa vanhenemisen myötä. Silloin voi herätä tunteeseen, että tässäkö tämä oli ja mähän olen jämähtänyt paikoilleni. Silloin muutos alkaa helpoiten omasta ulkonäöstä huolehtimalla. Uusi auto on miehelle jotain, jonka aina halunnut ja jonka haluaa pitää ihan omanaan. Jaatko sä muka kaikki hankintasi yms. miehen kanssa?
Työasioissa on luonnollisesti vaitiolovelvollisuus. Niistä ei kotona sovi lörpötellä.
Avioliittoon kuuluu myös yksityisyys ja toiselle oman tilan antaminen. Sitä sä et taida miehellesi suoda.
Oletkohan aina ollut mäkättäjä, nalkuttaja ja naputtaja? Nyt vasta miehesi uskaltaa sen sulle sanoa. Hienoa. Ehkä voisit itsekkin käytöstäsi muuttaa kun useinhan se on että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tuskin olet täydellinen aviovaimo itsekkään.
Mä olen nainen ja mua aina vihastuttaa, kun miehiä syyllistetään heti pettämisestä jos hän alkaa uskaltaa olla oma itsensä, uskaltaa elää hieman edes itselleen. Ei avioliitto ole vankila eikä siinä kaikkea tehdä naisen ehdoilla. Miten se monesti meiltä naisilta unohtuukaan että mies on ihminen, tasa-arvoinen meidän naisten kanssa. Hänen ei tarvitse alistua meidän jokaiseen oikkuun ja toimia aina niin, ettei meille tule paha mieli.- zarall
"Kirjoituksesta käy ilmi, että sun mielestä miehesi tehtävä on pitää yllä teidän parisuhteen kipinää esim. järjestämällä teille kahdenkeskistä aikaa, treffejä yms. Entä jos hän vaan on kyllästynyt aina olemaan se aloitteentekijä? "
---
Miten ihmeessä kirjoituksesta niin muka kävi ilmi? Eikös siinä juuri lukenut että nainen hommaa aina lastenhoidot ja järjestää treffit. Eli nainen on kyllästynyt olemaan aina aloitteentekijä.
Ja rahoista, naisella on oma hyväpalkkainen työ itsellään, pulmana oli se että hänen rahat on yhteisiä ja avoimia, mutta miehen ei.
Kovasti tuntuu kirjoittajilla olevan omaakin katkeruutta ja mitä ilmeisimmin tunnesiirtävät kokemuksiaan muiden tilanteisiin. Itse toivoin objektiivisempaa näkemystä, että voiko olla jotain muutakin. Suoraan on kysytty - tottakai- ja vastaus: ei missään nimessä. Muuten kaikki on oikein hyvin...ja uskon kyllä häntä. - voiskosollasittennäin
Onko sitten käynyt niin, että nainen on ottanut ns. vallan parisuhteessa? Päättää yksin kaikesta ja mies tuntee, ettei häntä huomioida muutoin kuin rahantuojana perheeseen? Hänet huomataan vain kun ap on jotain vailla olipa se sitten seksiä tai mukavaa yhdessäoloa? Mies yrittää nyt pyristellä pois ns. tossun alta?
- näkökulmiainen
Suhde on tunnesuhde. Oli se mies tai nainen, mut toista kohtaan on todella ikävää alkaa elämään kuin ei oltaisikaan naimisissa ja tunnesuhteessa. Kieltämättä mietityttää, miksi mies edes on suhteessa. Ei jaa mitään edes ajatuksista lähtien. Kaikkea ei tarvitse jakaa, mut voi vain kysyä, miksi mies on suhteessa, kun ei tunnu halua olevan yhteiseen mihinkään.
Lisäksi aikuisessa ja välittävässä suhteessa ei pidä olla asenteella - en puhu mitään, mutta kostan jotakin, mistä en saa suutani auki ja oletettavasti toisella ei ole asiasta aavistustakaan- tuo ajatus "antaa maistaa omaa lääkettään" on kylmä ja inhottava muita kohtaan. Vastavuoroiseen suhteeseen ei ole mahdollisuutta, jos ei asioista puhuta tai niitä jaeta, silloin kumpikin elää erilaisessa todellisuudessa ja parisuhteeksi tilannetta ei voisi kutsua, se on ulkoinen järjestely.
Kun aikuinen ihminen suhteessa ei ota vastuuta tunteistaan, ei kerro aikanaan, mitä toivoo tai miten asiat kokee tai kysy tai keskustele kun tulee asioita, jotka kokee eri tavoin toisen kanssa, niin aikanaan tullaan siihen pisteeseen että molemmat turhautuvat. Toinen ei ota vastuuta suhteesta, elää aivan omilla kirjoittamattomilla säännöillään, toinen turhtautuu, antaa palautetta ja hänet yritetään syyllistää "mäkättäjä"maneerilla.
Aika kreisi tilanne olla suhteessa, jossa voi todeta rehellisesti että ei yhtään tiedä, mitä toinen ajattelee, tekee tai tuntee "koska pitäähän toiselle antaa tilaa ja yksityisyyttä". Se tuskin tarkoittaa sitä, että elää kulisseissa ilman yhteyttä toiseen. Kuin olisi robotin kanssa suhteessa. Ehkä se erillään eläminen olisi hyvä ratkaisu. Mitä nainenkaan tekee miehellä, josta ei ole suhteeseen tai edes kertomaan, miten mies koko suhteen idean ymmärtää tai mitä se hänelle tarkoittaa. Oletettavasti "suhde" voi tarkoittaa molemmilla aivan erilaisia asioita.
On lapsellinen lähtökohta se, että kun itsekään ei ole täydellinen, niin pitäisi sietää toiselta mitä hyvänsä ja varsinkin se, että asioille ei edes yritetä tehdä mitään. Ja kumpi hyvänsä saa alkaa sooloilemaan tuolla epätäydellisyystekosyyllä lapsellisuuksia. Ihmiset ovat epätäydellisiä, mut kyl suhteessa on vastuussa molempien hyvinvoinnista kumpikin yhdessä, se ei ole vain toisen tehtävä. Jos ei ole kykyä tavallisten erimielisyyksien ratkaisuun tai pieneen ristiriitojen sietämiseen tai ylipäätänsä reiluun avoimeen keskusteluun, ei suhde tietenkään toimi pidemmän päälle. - Riiiiiiiiii
Eli pitääkö olla ehdoin tahdoin sinisilmäinen idiootti ja työntää pää pensaaseen, jos puolison käyttäytymisestä löytyy 20 epäilyttävää ja pettämiseen viittavaa asiaa? Mistä näitä jätkien perseennuolijanaisia oikein sikiää? Miten itse selittäisit tuon puhelimen piilottelun jos omalle kohdallesi sattuisi? Vai etkö välittäisi ollenkaan? Pyykkikori, haloo.
- propetetty
Pettää ja oikein kunnolla. Edes mun petturimiehet ei oo noin läpinäkyviä olleet. Eka merkki on se kun puoliso alkaa kysellä pettämisestä. Se on ihan varma merkki, että tietää toisen käyneen vieraissa ja sitten mustasukkaisuus. Luurin salaaminen on tietty kanssa. Meillä tuli salasanat koneeseen ja luuriin yhtäkkiä vaikka ennen oli kaikki yhteistä. Sitten huomasin että minunkin luurilla oli käyty joten itsekin laittoin salasanat ja sehän tietty oli epäilyttävää. Sitten löyty treffi ja seksinhakuilmoituksia pienellä etsimisellä. Työmatkat kesti aina 2-3 tuntia vaikka bussimatkan pituus oli 45min. Seksiä ei ollut kahteen kuukauteen ja sitten kun oli niin mies pienessä humalassa möläytti että tekipä hyvää kun ei oo pariin viikkoon saanut. Ilkeily tietty kuuluu asiaan ja omien rahojen erottaminen perheen rahoista. Minun oli yhteisiä ja mies niitä yritti valvoa. Hänen raha-asiat oli vain hänen raha asioitaan ja niihin ei puututtu. Ja sitten kun jäi kiinni niin hirveää huutoa ja syyllistämistä kuinka kuvottava kyttääjä ja stalkkeri olen ja käänsi asian ihan minun syykseni. Valmistaudu siihen, että sä oot sitten se syyllinen kaikkeen. Et ole muista se. Sä oot se petetty osapuoli.
- 11111111111111
Ikävää luettavaa..itsellä sama tilanne meneillään (olen kylläkin mies)
Meillä varmoja merkkejä pettämisestä, vaimo vain ei myönnä mitään vaan syyttää minua hulluksi ja mustasukkaiseksi.
Jos alentuisin tutkimaan puhelimen ja sähköpostit löytäisin varmasti jotain uskomatonta, sitä en kuitenkaan tee, vaan selvitän kaiken rehellisillä keinoilla.
Olen nyt päättänyt rauhassa selvitellä tapahtuneet ja samalla valmistua mahdolliseen eroon.
Sitten jos saan hänet kiinni aukottomasti, toivon, että hän saa kärsiä tekemisistään vähintään yhtä paljon kuin minä olen nyt kärsinyt. - 8plus2
11111111111111 kirjoitti:
Ikävää luettavaa..itsellä sama tilanne meneillään (olen kylläkin mies)
Meillä varmoja merkkejä pettämisestä, vaimo vain ei myönnä mitään vaan syyttää minua hulluksi ja mustasukkaiseksi.
Jos alentuisin tutkimaan puhelimen ja sähköpostit löytäisin varmasti jotain uskomatonta, sitä en kuitenkaan tee, vaan selvitän kaiken rehellisillä keinoilla.
Olen nyt päättänyt rauhassa selvitellä tapahtuneet ja samalla valmistua mahdolliseen eroon.
Sitten jos saan hänet kiinni aukottomasti, toivon, että hän saa kärsiä tekemisistään vähintään yhtä paljon kuin minä olen nyt kärsinyt.Turha tänne miesten on inistä kato täällä ei tunneta muuta kuin se että mies on se joka pettää aina ja nainen se joka kärsii. Sanaa naiseni pettää ei tunneta palstalla Parisuhde.
- Sinunapakkaisin
Pettää. Lisäksi on katkaissut puhe-ja tunneyhteyden suhun. Luottamus on selvästi teiltä jo mennyt.
Sinuna alkaisin valmistella eroa. Itselle kävi näin, eikä exä koskaan myöntänyt mitään, vaan asioita tuli ilmi toista kautta. Tein ns. kylmän eron, aloin varautua taloudellisesti ja muuten eroon (lopetin myös seksin ja muut palvelut), ja kun exä viimein päätti lähteä uuden matkaan, niin mulla oli asiat jo hyvällä mallilla. Nyt se on rahavaikeuksissa eikä elo uuden kanssa taida olla sittenkään niin ihanaa kuin luuli. - nainen-39
Heti ekat kohdat paljasti, että pettää, koska mä teen samoin.. Pidän puhelimen lukittuna ja aina mukana..
Mut noihin muihin kohtiin.. Miksi mies tekee sitä? Miksi mies on välinpitämätön, mihin häviää läheisyys, entä seksi? Mä oon tuonu rahan pöytään viimeiset kolme vuotta ja viimeiset kaks vuotta mua on ignorattu huolella. Mies vain pelaa tai surffaa netissä, ei auta kotitöissä yhtään. Hoitaa toki lapset kun en ole paikalla. Kaks vuotta ilman seksiä sai mut pettämään. Mut miks en osaa pistää sitä pihalle.. Ajatrelen liikaa muita, lapsiani.. Huokaus.. Miks elämä on näin hankalaa. - selkeätmerkit
Lopetan suhdetta jossa samat ignoorauksen merkit. Ulkonäkökeskeisyys alkoi hetkessä, aiemmin ei piitannut mistään, samalla jotenkin materiaalisuus alkoi korostua tietyissä asioissa.
Puhelin alkoi olla se ykkösseurustelujuttu. Passiivisuus, ei oma-aloitteisesti puhu, ei jaa mitään, ei näytä tunteitaan. Samalla hankkiutui jatkuvasti näkyvästi tekemisiin muiden naisten kanssa. Samoin ylimennyt vitsailu ja naisten vartaloiden arvostelu alkoi olla vastenmielistä. Ikään kuin löi luukut kiinni. On passiivinen, ei erityisesti vastustele mitään, mitä häntä kohtaan huomioi, mutta ei vastavuoroisuus niin monella osa-alueella tippui niin alas, että ei tästä suhteeksi ollut.
Keskusteluyritykset eivät toimi, välttelee, karttaa tai kiertää asioita. Suoraan ei uskalla tai osaa puhua. Ei osaa lopettaa suhdetta. Jotenkin omakin arvostus toista kohtaan alkaa loppua. Vaikka tilanne ei tullut uutena ja olen asiaa pitkään miettiyt, mutta iso asia oli se, kun miehen kaveri, enkä nyt tiedä kuinka hyviä kavereita ovat, sattui vilpittömästi kerran ikään kuin sivulauseessa sanomaan, että toivoisi mulle hyvää miestä, joka arvostaisi naista ja puhuttiin sitten pitkään yleisellä tasolla siitä, millaisia odotuksia voisi hyviin ihmissuhteisiin kuulua. Tuli aika lämmin tunne siitä, että joku muukin on asiaa ajatellut. Koin sen aitona välittämisenä, eikä siinä ollut eikä voi tulla mitään taka-ajatusta. Eihän se mitään mukavaa ole, ei tästä mulla miesten arvostus mene, mut ehkä miettii enemmän vielä sitä, mitä itselle haluaa. Yritän välttää sitä, etten alkaisi halveksumaan ja koetan ajatella, että jos rahkeita ei ole enempään, niitä ei vain ole. - fup
Pettää tai ei, mutta mies on kuitenkin paska, joka ei välitä itsetunnostasi, ei arvosta sinua yms. Ota heti ero, ylpeänä ja ryhdikkäänä! Älä anna periksi omaisuuden jaossa, kaikki puoliksi. Jos jäät tuohon liittoon, olet kohta vain varjo ihmisestä.
- KalleM
Kyllä pettää !!!
- Epäselvä
Mitähän epäselvää tuossa on????
Kyllä siinä monia pettämisen merkkejä on. Toisaalta on monia merkkejä, jotka vain kertovat suhteen arkipäiväistymisestäkin. Jos kuitenkin pitäisi vaikata, niin sanoisin, että pettää.
- Päivystävänainen
"Itse toivoin objektiivisempaa näkemystä, että voiko olla jotain muutakin. Suoraan on kysytty - tottakai- ja vastaus: ei missään nimessä. Muuten kaikki on oikein hyvin...ja uskon kyllä häntä."
Lainaus aloittajan toisesta ja toistaiseksi viimeisestä viestistä tähän ketjuun. Aloittaja siis olisi halunnut jonkun vakuuttavan hänelle, että kaikki voi olla jotain muuta kuin pettämistä. Valitettavasti näin ei ole, eikä näin kukaan voinut vakuuttaakaan. Osa toki voi olla ihan sitä arkipäiväistymistä tai sitä että on töissä jotain, eikä voi kertoa. Mutta osa sotii noita vastaan ja on ihan muuta, siitä pettämisestä kielivää. Lisäksi se pitää valitettavan hyvin paikkansa, että jos epäilet toisen pettävän, olet oikeassa, hän pettää. Nyt aloittajalla on kuitenkin kieltämisvaihe menossa silti. Ihan ymmärrettävää, kun ei tietenkään haluaisi sen olevan totta.
Ei tuossa voi nyt muuta tehdä, kuin odottaa että mies tekee sen eropäätöksen, jos kerran haluaa negaatiossa elää. Kannattaa kuitenkin miettiä, ehkä mies haluaa pitää kaiken, ehjän perheen ja silti myös rakastajan, ja homma jatkuu. Voi tulla hetkittäisiä paluita entiseen, kun rakastaja jättää, mutta todennäköisesti jatkuu uudestaan saman tai uuden rakastajan kanssa. Minä pistäisin miehen ns. seinää vasten ja sanoisin että nyt se on ero edessä, en halua näin kylmyyden kohteena olla. Sinulla on elämä edessä ja löytyy miehiä jotka ei petä.- S24.nFemakotRy
Tämän palstan mukaan yksikään mies ei ole uskollinen. Mutta naiset tietenkin ovat! Seuraavaksi aloittaja tekee uuden avauksen. "Petin miestäni kun epäilin häntä ja olen onnellinen uuden mieheni kanssa. Uusi mies pudotti muumimukini aamulla lattialle. Pitäisikö hänet jättää?" Vastaukset: -Jos mies ei ole yhtään kiinnostunut muumimukeistasi ja kohtelee niitä huonosti tottakai jätät. -Jätä se sika. -Epäilen että mies on vain kateellinen mukeistasi jätä se. -Olisiko aika puhua. -Uskon että maailmassa on paljon sellaisia jotka arvostavat tuuve jaanssonia joten jätä heti. -Tuhoat vain itsetuntosi tuollasen törkimyksen kanssa joten lähde heti. -Kun mies on töissä katko hänen virvelin vapansa kostoksi. -Eti uus mies.
Ja näitähän tässä femakko palstassa riittäisi. - Päivystävänainen
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Tämän palstan mukaan yksikään mies ei ole uskollinen. Mutta naiset tietenkin ovat! Seuraavaksi aloittaja tekee uuden avauksen. "Petin miestäni kun epäilin häntä ja olen onnellinen uuden mieheni kanssa. Uusi mies pudotti muumimukini aamulla lattialle. Pitäisikö hänet jättää?" Vastaukset: -Jos mies ei ole yhtään kiinnostunut muumimukeistasi ja kohtelee niitä huonosti tottakai jätät. -Jätä se sika. -Epäilen että mies on vain kateellinen mukeistasi jätä se. -Olisiko aika puhua. -Uskon että maailmassa on paljon sellaisia jotka arvostavat tuuve jaanssonia joten jätä heti. -Tuhoat vain itsetuntosi tuollasen törkimyksen kanssa joten lähde heti. -Kun mies on töissä katko hänen virvelin vapansa kostoksi. -Eti uus mies.
Ja näitähän tässä femakko palstassa riittäisi.Rauhoitu, hyvä ihminen. Pettäjän merkkejähän nuo ovat, oli pettäjä sitten mies tai nainen. En itse usko että miehet pettävät sen enempää kuin naisetkaan, molemmissa sellaisia on. Turha tehdä tästä sukupuolikysymystä. Naiset tosin tekevät useammin sen virheen kuin miehet, että eivät meinaa millään uskoa totuutta vaikka se naaman eteen läväistäisiin. Kuten tässäkin.
- Tiedätjo
Olet tehnyt teräviä huomioita. Yrittänyt puhua ja kysellä. Pistä etsivä perään, ei tarvinne kauan vakoilla. Et ole vainoharhainen. Jos listassasi olisi kolme kohtaa, kaikkiin voisi löytyä muu selitys, mutta ei noin moneen.
- Tartuhärkääsarvista
Nyt nenä pystyyn, kamppeet kasaan ja menoksi, ei tuollaista miestä tarvitse kestää ja nykyisin on paljon helpompaa erota kuin aikaisemmin. Olet tehnyt listasi enkä näe siinä mitään positiivista, minkä vuoksi edes parisuhteeseesi jäisit. On parempi katsella tilannetta etäältä kuin läheltä, ehkä sitä kautta solmunne aukeavat ja mies ymmärtää, että nyt on tosi kyseessä, hän menettää sinut, jos asioihin ei tule muutosta.
- eroseon
Jo 1 ja 2 kertoo kaiken.
No itse kysyisin suoraan.
Pitää olla aika kiltti nainen jos tommosta kattelee. - jhggk
Kuka on niin idiootti että luulee pettäjän tunnustavan. Ex ei myönnä selvinpäin pettäneensä edes eron jälkeen. Mitä nyt minulla on sen deitti ja seksihakuilmoitukset, kännissä tunnustanut pettäneensä ja kyllä mä lakanoista toisen naisen haistoin kun itse en käytä hajusteita niin miten se hajuvesi sinne joutui? Mun poissaollessa oli näköjään mies polttanut sitten kynttilöitäkin yksinään. Lisäksi hänellä on maine tapapettäjänä. Mutta tosiaan selvinpäin syyttää mua pettäjäksi ja kun alkoi pettää niin alkoi mustasukkaiseksi kyttääjäksi ja pyrki eristämään minut ihmisistä ja tietty rumaksi haukkumiset ja kotona viikkojen seksitauot. Mutta mitään ei tunnusta. Erohan tuli kun löyty seksihakuilmoitus täältä. Mitä hän ei myönnä vaikka kädessäni olisi printit. Mitkä minulla on.
- jäikiinni
Minunkin mies vasta tunnusti, kun jäi oikeesti kiinni. Tai eihän siinä enää kunnolla tunnustettavaa ollut selvässä kiinni jäämisessä. Ehkä hän vain halus päästä helpommalla ja tekevän minun alotteen erosta, kun itse ei pystynyt.
Ja vielä ihmetellään miksi koirasta tulee naiselle tärkeenpi.
Moi
Kyllä kaikki noi on valitettavasti pahimman laadun pettämisen merkkejä. Piilota jonnekin piilokameroita, missä tiedät hänen olevan silloin ja silloin. Ja ehdottomasti ääntä niihin ! Kannattaa vain jättää se, ei tuollaista kuka- an normaalijärkinen kestä. Vain saastainen narsisti pettää, tai edes katse- lee muita naisia/miehiä ! Ei kunnioita ollenkaan sitä kumppaniaan.- rokkenrollmama
Vaikka kuinka mietin, en noista merkeistä keksinyt yhtäkään "vaiko ei?" -perustelua.
"20. Hänellä on oma pyykkikori, jonka haluaa hoitaa itse, sinne ei saa muut koskea"
Tämä kyllä oli piste iin päälle. Suo anteeksi,naurahdin.
Aivan varmasti miehellä on sutinaa jonkun toisen kanssa. - Loreal
Kyllä kaikki viittaa siihen, valitettavasti. Ainostaan se puhelimen vahtiminen, "yksityispuhelut" viestit, ylityöt on jo selviä merkkejä siitä, että jotain salattavaa hänellä on. Teillä ei ole enää mitään yhteistä.. Miksi kyselee jos joku muu on sinua katsellut = jossain vaiheessa voi mahdollisesti alkaa syyttämään ja epäilemään sinua pettämisestä? Itse ehdottaisin miettimisaikaa siihen kannattaako jatkaa yhdessäoloa. Se, joka ei sinun kanssasi halua olla vapaaehtoisesti, anna hänen mennä omille teilleen. Rakkaus ei ole aina ikuista ja elämä ei yleensä mene niinkuin on sen suunnitellut. Syy siihen miksi hän ei halua asiasta puhua voi olla se, ettei halua loukata sinua, vaikka tällä tavalla loukkaa sinua enemmän. Joskus voi olla niin,että miehen täytyy olla 100% varma siitä toisesta suhteesta ennenkuin lopettaa edellisen. Hän on ajautunut sellaiseen tilanteeseen, johon hän ei ole vielä ratkaisua löytänyt ja sen vuoksi vaan jatkaa samaa rataa. MUTTA, sellainen suhde, joka alkaa pettämisellä, loppuu myös siihen ja yleensä aika nopeasti. Hän on omalla käytöksellään näyttänyt kuka ja mikä hän on, ja miten paljon häneen voi luottaa eli ei yhtään.
Voimia sinulle ja todellinen rakkaus kuuluu myös sinulle. - 40v-sinkkumies
Jos salailee jotain niin pettää. Parisuhteessa ei salaisuuksia pitäisi olla
- näinin
EI tosiaan pitäisi olla.
- ajateltavaasulle
Oletko kenties vainoharhainen, mietitkö liikaa itsestään selvyyksiä. En minäkään kumppanilleni kaikkea kerro ja silti ei ole mitään salattavaa puolin tai toisin. Jokaisella pitää olla niitä "omia juttuja" ja varsinkin omaa aikaa itselle.
- Halvempi.kuin.etsivä
Ihmettely - todellinen, tai kuviteltu - loppuu, kun jemmaat miehesi autoon tällaisen http://minifinder.fi/nain-se-toimii/
- narsistimies
Voi hyvä helevetti, ei tuota tarvi edes kysyä, selvä pettäjä!!
Minä kyllä olisin ensi tilaisuuden tullen penkaissut tätä miehen omaa pyykkikoria!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154