Huomasin äskettäin chinchillan häkin yhdessä tasossa ja kopin päällä 2 valkoista länttiä, mietin mitä ihmettä se voisi olla koska ne ei ollut siinä vielä alkuillasta. En ollut kuullut mitään. Putsasin ne ja oli aika semmosta tahmeaa mägmää.
Chinchillalla on juuri siivottu häkki ja uudet heinät ja pelletit vaihettu. Vesi myös. Onko kellään ollut vastaavaa? Olisiko jotain oksennusta vai? Nyt on todella syrjäytyvä eikä suostu tulla pois häkin alakerrasta(mikä on siis aivan pimeä)
Jotain outoa????
mitäseon
3
230
Vastaukset
- justiinaM
Minullaon chinsu sairas ja olen tutkinut sitä ja sen alapäässä on aina välillä jotain valkoista.
- justiinaM
Minun chinsu on honossa kunnossa ja olen tutkinut chinsua ja sen alapäässä on jotain valkoista
- justiinaM
Minun chinsu on huonossa kunnossa ja olen vähän tutkinut sitä ja sen alapäässä on välillä jotain valkoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096