pakkohiihtoa vai pakkoruotsia? Perustelut?
Meillä ei kumpaakaan. pakkorutosia, kukaan ei suomessa sitä pahemmin puhu, itse en ole kullut vaikka liikun paljon. Trha aine.
Pakkohiihto taas kun ei ole suksia eikä varaa niiitä ostella on kurjaa ja kuka tuolla umpihangessa -35 asteen pakkasessa pakolla hiihtää. Opet sinne vaan viideksi tunniksi polskuttamaan ja eksymään.
Kumpaa suositte
4
138
Vastaukset
- hmmph
Molemmat on ihan jees, tosin ei niitä pakkona kannata pitää ja hyvä ois olla vaihtoehtojakin. Hiihdon tilalle vois valita jotain muuta kuntoilua ja ruotsin tilalle jotain muuta kieltä, vaikka venäjää.
Missään ei hiihdetä -35 asteen pakkasessa, sillä negatiivinen pakkaslukema tarkoittaa 35°C HELLETTÄ.
Ei koulussa tosin hiihdetä 35 asteen pakkasessakaan eikä myöskään umpihangessa eikä ainakaan viittä tuntia. Murtomaahiihto on kyllä kivaa, kannattaa kokeilla ihan vapaa-ajalla.
Ruotsin opiskelu ei mua koulussa haitannut vähääkään vaikkein siinä kovin hyvä ollutkaan. Perusteet opin ja nykyään kuulen ruotsia joka päivä joka puolella, asun näet kaupungissa, jossa yli 80% asukkaista on ruotsinkielisiä. Kyllä täällä tietysti suomellakin pärjää, mutta enemmän saa irti kun osaa snackailla ruotsiksikin.
No trolli on trolli, ja minähän ruokin trollin päivässä. - Scofields
Pakkoruotsi, hiihtäminen on perseestä, sanon mie.
- lisää_suksia
Mielelellään noissa pakkaslukemissa hiihdellään. Etkö pärjää mukana? Mutta hei, onhan yksi ratkais: äitisi keittää läämintä puuroa.
- RuotsalainenHiihto
Mie suosin näiden aineiden yhdistämistä. Hiihtäessä voi lukea ja huudella ruotsiksi asioita ja kun istahtaa lumihankeen voi ottaa kirjan käteen ja poäntätä pakkoruotsi sanoja. Hiihtäminen ja ruosin lukemisen voi todellakin hyvin yhdistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823