maailma on täynnä ärsyttäviä asioita, ja tässä listaan yksi lisää. Noutopöydästä ruokaa hakevien vaatetus, ts. haetaan huttua ulkovaatteet päällä. Tätä näkee, etenkin lounasaikaan, paikan tasosta riippumatta. Eikö voisi yrittää ehtiä ripusta se talvipalsa ja muut romppeet sinne pöytään enne ruoan hakemista? Ei se eväs kerralla lopu, ja rauhallisella käyteksellä on ruokahetki mukavampi niin itselle kuin muillekkin.
Ei mulla tällä kertaa muuta!
Miten se on?
3
137
Vastaukset
- Siisti_mies
Pienet ne on pienen ihmiset murheet jos ei muuta. Itse otan kaikki vaatteet pois ennen kuin syön...ei tule suttua.
- Itse_myös
Ja minä syön paljain käsin suoraan siitä noutopöydästä, ettei tule turhaa tiskiä!
- Tahtoo_halvalla
Toisaalta on hölmöä, että menee varaamaan sen pöydän takillaan jopa kymmeneksi minuutiksi, etenkin jossain ABC:n tyylisessä lounaspaikassa, jossa on tarkoitus saada mahdollisimman monta asiakasta mahdollisimman vähillä kiinteillä kustannuksilla (esim ravintolapaikat). Kun se niin monille on vain ja ainoastaan hinta, joka määrää. Sen takia maksankin mielelläni euron enemmän paremmasta paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279