Pidätkö kettukarkeista? :).

32

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpidäen

No enpä taida.

• ikäväaina

mumma aina osti mulle kettukarkkeja. :)
      Ikävä mummaa ;(

• lasirasiassaoli

Niin munkin mummo,kettukarkit ja valkoiset piparminttupastillit.

• vaintämätänne

ehkä joo öitä.

• liianmakeaa

En osta niitä koskaan, mutta jos joku tarjoaa voin pari syödä. Ovat liian makeita. En ole syönyt moneen vuoteen.

• Eihappamia

mutta liian makeita, siis en.

• eivihreitäkuuliakaan

En...kettu luonnossa hauska katsella...:)

• muteiyölläkarkkeja

Mää tykkään ketusta.Se on pikku prinssin ystävä sadussa.Kettu on rakas mulle.Symbolisoi tärkeää ihmistä.Kauniita unia kaikille

• Sivusta
        muteiyölläkarkkeja kirjoitti:

Mää tykkään ketusta.Se on pikku prinssin ystävä sadussa.Kettu on rakas mulle.Symbolisoi tärkeää ihmistä.Kauniita unia kaikille

Se on meidänkin satu

• sekirja

Ai sun ja mun vai joidenkin toisten?

• Sivusta
        sekirja kirjoitti:

Ai sun ja mun vai joidenkin toisten?

Mmm... ehkä mun ja sun.

• sekirja

Ookko se mun ystävä? Joka olit silloin? Voisitko olla? Hmmm...

• Sivusta

Todennäköisesti en, kun sivullinen...hmph ;).

• meennukkuun
        Sivusta kirjoitti:

Mmm... ehkä mun ja sun.

Onko sulla huomenna karkkipäivä?:):)Mulla on töitä.Hyvän yön halaus :)

• Perinteikkäitä

Tykkään, ne saavat iloiselle mielelle ajatuksena. Vähän liian sokerisiahan ne mun mielestä ovat, mutta silti. Hauska kuva kyllä.

• Varapuheenjohtaja

Meikäläinen pitää kettutytöistä sellaisesta kuin Espoonlahden vaalea Jaana, joka pokasi minut laskettelurinteestä 1998. Ja sellaisista seksikkäistä pörröpäistä, kuin Keski-Suomen Susanna, jonka vuoksi jätin Jaanan aikoinaan.
      Mutta niinhän siinä kävi, että lopulta päädyin Jaana (palstalla käyttämänsä nimimerkki) jyystämään..vaaleaa jooga-jaanaa...jaanaa

• F_O_X

Kauheeta, kuvan kettu on nukahtanut kesken syömisen ja jäätynyt hangenkantoon kiinni.

pihlajanmarjaksi aikash sokerisia noi kettukarkit, kirskuvat kivasti hampaissa.

• hihiihihihihhiihhi

hahahhahaha Onnukka:D saa mut nauramaan!

• OnkoNiitäVieläOlemassa

Söin lapsena, ja joskus kakun päälle olen laittanut mutta periaatteessa en ostaisi, eivät ole mitenkään erikoisen hyviä. Höttöisiä eikä niistä jää oikein mitään makua mieleen.

• jokavuosisyön

Pihlajanmarja karkit.Jouluna viimeks söin vaikka en kauheasti tykkää,muodon vuoks,kun oli tarjolla.

• e65y56e5

Lapsena aina söin nyt sain jolulahjaksi boksin niin pari söin nostalkian takia loput tarjosin on liian makeaa ja sokerista nykymakuaistilleni.

• menetteleee

En oikein, vaikka niistä toisaalta tuleekin lapsuus mieleen :) Ja kakun päällä saattaisivatkin olla kauniita koristeena, en ole kokeillut

• l2gh34g4

Meillä oli karkkeina pieninä noita amerikkalaisten minttu-juttuja, punaisia ja valkoisia

• sesatuonkaunis

Kettu on älykkyyden symboli ja viekkauden vertauskuva.Kettu viestittää pärjäämisestä melkein minkälaisissa olosuhteissa hyvänsä. Sopii satuun ja elämään.Myös sinuun.

• muutaenvoi

Hyvää yötä ystävä.Halaus sulle.

• riittääkunolet

Halaus sulle ystäväni.Olet ajatuksissani.Mukavaa päivää.

• musta2

joo, varsinkin pyllistävistä

• kultahius

Suklaa saattaa muuttua ylikalliiksi luksustuotteeksi joten silloin kyllä marmeladi taas kelpaa, terv vanha kettu

• Anonyymi

Kyl juuu pidän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe