Minkä ikäisiä ovat nuorimmat ja vanhimmat joiden kanssa olette harrastaneet seksiä?
Nuorin ja vanhin?
40
5608
Vastaukset
- 123123123d
En ole kyllä koskaa juniorin enkä vanhemieni kanssa harrastanut seksiä, kuinka kehtaat kysyä?
- 62vukkeli
pikkupoikana panin 14v tyttöä. vanhin on 64v
- Kaihomielinen
18 (itse 36) ja 63 (itse 39)
Molemmat aivan upeita naisia ja monta ihanaa hetkeä kummankin kanssa... - Folsu
19-69,Ja parempaa oli kypsemmän naisen kanssa!!Itse silloin 52
- Tekeenami
21-vuotiaan panin 14-vuotiasta, joka halusi sitä. Vanhin on ollut 76-vuotias vanhapiika,,,tiukkaaoli
- manwithout
16 (ite17) ja nyt olen 42 ja olin 7v seksisuhteessa naisen kanssa,joka alussa oli 65 ja hän lopetti 72 vuotiaana.Itse olisin halunnut edelleen jatkaa.Hän oli ihana lady.
Nyt haen uutta yli 60v.pitkäaikaista ystävää. - sdfksdfskfsfsdkfdsfsd
Mitä se sulle kuuluu.
- harrastaneet
Olen pannut 19 - 52 vuotiaita naisia. Muusta seksistä ei ole luotettavia muistikuvia.
- 16vtyttöö
Nuorin 14v (ite 15v) vanhin 28v (ite 16v)
- ukkoman
Nuorin ollut 16v.... vanhin 78v
Nuorin 16v (ite 18) ja vanhin 37v (ite 17). Tää jälkimmäinen oli kyllä virhe, meni vähän överiks, mut kai se piti kerran kokeilla..
Nykyään ikä 25 ja hauskanpitomielessä voisin olla 18-50v kanssa. Vakavammassa suhteessa 24-40v (naiset) tai 25-30v (miehet).- 3xxo
Olin 35-vuotias, kun panin 58-vuotiasta naista ja olen nyt 55-vuotiaana ollut Sugar Daddynä 19-vuotiaalle opiskelijatytölle. Poikuus teini-ikäisenä meni 14-vuotiaan tytön kanssa.
- Mies_54v
17-55. Jos ikäeroja katsotaan, niin itseäni 34 vuotta nuorempaa ja 30 v vanhempaa olen pannut.
- ashalon
Nuorin 15v ite 13.
Vanhin 38 ite 18 - Pena_muijan_pentu
Avovaimo lähti aina aikaisin töihin kun mulla oli iltavuoro. Sen yläasteelle menevä tyttö tuli mun peiton alle nukkuu. Ei me mitään tehty kuin oltiin alasti ihan lähekkäin.
- warttu
Viimeisen vajaan neljän vuoden sisällä naiset ovat olleet 22-61 vuoden ikäisiä.
Itse nyt 46 vuotias. - ERKKIläinen
15, ite olin 17 - 82, itse 49.
Nuorin 15, ite 16
Vanhin 19, ite 18
Haluaisin vanhempaa naista!- molderi
Nuorin 17 itse olin 22, vanhin 43 minä 21.
- oldis
Nuorin nainen oli 17v. Nyt sama nainen on 67v ja yhä toimii.
- katteellinen
Onnittelu! ihana liitto ilmeisesti!
- 5388336
14v ite 12v
- Yleensäomanikäistä
Nuorin 17 (itse 17) ja vanhin 52 (itse 53) ja samanikäiset aina kiinnostaneet eniten. Tosin yksi 38-vuotias opasti aikanaan seksin saloihin kun oli 16, ihan pyynnöstä kun oli työtoveri ja tuli puheeksi. Ei jäänyt mitään pahoja fiilareita vaikka asiallisesti ottaen se on usein hyväksikäyttöä kun 38-vuotias rupeaa kyselemään ja tarjoaa :). Ymmärsi että hänen miehensä oli lakannut antamasta.
- Anonyymi
Olin 19v kun säädin 28v kahden lapsen yhn kanssa ja 24v nuorin jota panin 17v
- Anonyymi
Itselle kävi joskus taannoin sellainen "tuuri" että sain äitiä ja tytärtä, joskin eri aikaan ja eivät tienneet toisistaan tai että molemmat olivat kanssani...
Ensin tapasin tyttären baarissa ja illan päätteeksi hänen luokseen kun äitinsa oli poissa... Aivan ihana nautiskeluyö... Tytär oli tuolloin 22v. minä olin 37.
Äitinsä tapasin muutaman vuoden myöhemmin, hän oli 56v. ja minä 41 silloin... Tapasin hänet Tammerfesteillä ja illan päätteeksi hänen luokseen kun asui yksin... Tytär oli muuttanut opiskelemaan toiselle paikkakunnalle... Tajusin tilanteen kun päästiin perille ja vaivihkaa tiedustelin kauanko hön oli kyseisessä asunnossa asunut... Tyttären kanssa jäi yhteen yöhön mutta äitinsä luona kävin reilun vuoden säännöllisesti kunnes muutti tyttärensä kanssa samalle paikkakunnalle kun joutui työttömäksi. Mukavia muistoja... - Anonyymi
30 vuotiaana sain 13 vuotta nuorempaa ja 13 vuotta vanhempaa poslari pillua.
Molemmat olivat sopivasti juuri jätettyjä ja lohdutuskullia olivat vailla.- Anonyymi
Nuorin likka oli 12, vanhin 60
- Anonyymi
Itse mies 45 v. Aikaväli viimeiset 10 vuotta, niin vanhin 62 v seksikäs nainen, yksi parhaista petikumppaneista ja nuorin 17 v, joka oli viivapilluinen lahna :(
- Anonyymi
Nuorin oli 13v kaverin pikkusisko. Ite olin 15.
Vanhin on säännöllisen epäsäännöllinen fuckbuddy, jonka kanssa viimeisen viiden vuoden aikana olen tavannut seksin merkeissä silloin tällöin. Tällä haavaa hän on 77 vuotta.
Isoin ikäero on kesältä, jolloin täytin 19 -vuotta. Daami oli 64 -vuotias ja minun ensimmäinen kosketus jo pitkään haaveissa olleeseen kypsään naiseen. Sen verta lähtemättömän vaikutuksen teki tuo kyseinen daami, ettei enää sen jälkeen ole itseä nuoremmat kelvanneet. Nyt jo parikymmentä vuotta on tullut 60 mammojen haarojen välissä peuhattua.
m38v - Anonyymi
Kysytäänköhän tässä nyt suurinta ikäeroa, vai pelkästään nuorimman ja vanhimman kumppanin ikää?
Nuorin seksikumppani on ollut 13 vuotias. Olin silloin itsekin 13
Ikäero vanhimpaan on ollut eläkkeelle pääsevä rouva, eli ilmeisesti kohta 65 vuotias ja silloin olin itse noin 25 vuotias.
Suurin ikäero nuorempaan on taas 3 vuotta nuorempi tyttöystävä ja hänen kanssaan aloin seurustelemaan kun olin 25 vuotias ja tämä tapahtui tuon vanhemman rouvan jälkeen. - Anonyymi
Ehkä se on tärkein minkä ikäinen itse on nyt! Eikä ne pentuna tehdytkään asiat aina noloja ole ellei itse ole törkeästi eri-ikäinen.
Mutta minkä helvetin sulan siitä helvetinmoixesta ikäerosta saa? Vaikka itse olen yksinoleva ja 50, niin en saisi sulkaa jos onnistuisin kaatamaan itseäni 20v nuoremman naisen. Ihan omista taustoinani olen oppinut, että juttu toimii kun ikäero on järkevä.
Epätoivoisia on ne, joilla on egoa 20v eri-ikäiseen. Mielestäni joku 5v plus miinus on hyvä! Miehen ja naisen on vaikea olla edes kavereita, koska aina se yks juttu tulee vastaan jossain vaiheessa ja se on väistämätön totuus! - Anonyymi
16-55v, itse 40v
- Anonyymi
Tyttö 13 ja minä silloin 15.Seurusteltiin joku 8kk.
Osas hommansa vaikka oli nuori,kroppakin oli kehittynyt jo unelmapakkaukseski.Leveä lantio,isot tissit mutta hoikka vyötärö.
Sain myöhemmin kuulla että oli jo aikaisemmin lomareissulla ulkomailla tyydytänyt useita paikallisia poikia samanaikaisesti eli luultavasti aiempaa kokemusta oli jonkinverran.
Jokunen vuosi sen jälkeen tyttö olikin jo koulun kovin jakorasia jota kaikki kaverinikin polki.
14 vuotiaana sain kerran 24v naiselta joka oli vähän pulski,mutta opetti aika hyvin mitä kaikkea voi tehdä peiton alla.Esimmäinen kerta kun sai tehdä mitä halusi eikä rajoja ollut.
Kovin vanhoja en ole pannut....pari kymppisenä joitakin 40 ikäsiä.Nyt XX vuosia yhdessä saman kanssa.
Oma kokemus on se että iällä ei ole niin väliä,enemmänkin toisen luonne ja aiemmat kokemukset jotka merkkaa.
Joskus seurustelin naisen kanssa jota oli hyväksikäytetty pienenä,mutta ne arvet eivät koskaan parantuneet ja sen huomasi kun harrastettiin.
Jarno80 - Anonyymi
Nuorin oli 16v serkkutyttö ja vanhin 70v anoppi.
- Anonyymi
itse olen tänä vuonna pannut nuorinta panemaani nuorin 14v itse olen 18v vanhin 78v tämän vanhuksen kaa päädyin puuhiin seksin haku sivustolla ja nuorimman kanssa bileissä hän niin tuli tyrkyttämään minulle niin suostuin kun oli niin hyvän näkönen pimu
- Anonyymi
Olen 84v. Pappa Käyn naisissa joka päivä! Mikäs siinä kun oksassa kovuutta riittää. Eihän sitä tule kun kuumaa höyryä. Juilii se munissa mukavasti!
- Anonyymi
16v on nuorin jota olen aikuisiälläni pannut. Itse olin 30v. Eli ikäeroa 14v. Tyttö oli hyvin innokas kokeilemaan kaikkea uutta. Yhden kesän jatkui paneskelu. Tässä oli jotain kielletyn hedelmän tuntua ja tytön halukkuus oli huumaavaa.
Isoin ikäero on ollut kun 45 vuotiaana panin 20 vuotiasta tyttöä yhden viikonlopun ajan. Tämä ei ollut lainkaan sellainen hyvä kokemus.
30 vuotiaana olen paneskellut vuoden ajan 52 vuotiasta naista. Hänellä oli kova meno päällä. Oli halukas missä ja milloin vain.
Noiden ja muidenkin kokemusten jälkeen suosin ääripäitä. Riittävän vanha tai nuori nainen on mahdollisimman epävarma itsestään ja on erittäin innokas kokeilemaan kaikkea uutta. On myös erittäin halukas täyttämään miehen mielitekoja.
Itse mielelläni yllytän naista erinlaisiin seksuaalisiin akteihin julkisilla paikoilla, niin kokemukseni mukaan tuollaiset naiset ovat helpoimpia saada innostumaan asiasta.
Vakituiseksi kumppaniksi valitsisin aivan toisenlaisen.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717