Huh huh.Vanhainkodilla asioidessa kohtasin ystävällistä henkilökuntaa ja auttoivat asiani hoitamisessa.Mutta paikalle saapunut johtaja teki heti sanoillaan ja eleillään selväksi,että parempi mitä nopeammin poistun paikalta.Oli todella jäätävä kohtaaminen.Melkein järkytyin,että sielläkö minä mahdollisesti asun muutaman vuoden jälkeen,jos kotona ei enää voi asua.Tein päätökseni,että en todellakaan.Järjestin asiani niin,että minulla on muualla paikka,minne mennä,kun kotona ei enää jaksa.Näin pieni tapaus muutti ainakin minun suunnitelmiani.
Säikähdys!
6
217
Vastaukset
- kjhgfsdfgh
kauanko sinulla meni asioiden järjestämiseen
- Jooopajoo
Ei tollaisia johtajia kannata säikähtää.Tuskimpa se paikkaa omistaa.Oliko mies vai nainen.Olisit miehelle karjaissut.Olis paskonu alleen.Naisille kannattaa vetästä kalu esiin.Kysyy et tätäkö vailla vanhapiika on?
- TeeValitusHeti
EI muuta kun tee valitus tästä henkilöstä. Eiköhän pian tule uudelleesijoitus vaihtoehdoksi muihin tehtäviin jos ei osata olla ystävällisiä KAIKILLE !
- Kentietääkään
Aloittaja potee henkistä aknea kun tirehtööri ei nuolaissut hänen ??????
- KanojaKaikenlaisia
Jaa tämäkinkö jatkaa tätä kanamaista menoa. Ei osata kohdella ihmisiä. Hieno homma missä on ne kunnon ihmiset jotka voisivat nostaa mainetta vähän korkeammalle. Toivottavasti kohtelisi alaisia kunnolla koska heillä on sydän paikallaa ainakin suurimalla osalla ja tuon talon työntekijät ovat kärsineet ihan riittävästi. Tsemppiä kaikille ja lippu korkealle.
- homoheikki
Vanhainkodin ns johtoporras.......mummot ja papat ja omaiset.Seuratkaa pysyykö raha ja muu omaisuus.Vai häviääkö jotenkin johonkin.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728