Sopii raivohulluun kirjoitustyylliin.
Katupartioijat ostaneet jurvassa huumeita
6
125
Vastaukset
- Formaliini
Nii mitkä katupartioijat?
- munamauri
ha ha ha ha.arvas se että heti kun e-p.llä tapahtuu alkaa kirjoittelu/arvuuttelu ketkä? ka se tuomitseminen....tämä tekopyhien kansoittama lakeus pääsee taas vauhtiin...kun on juuri päästy teinisurmasta ja pakolasten majoituksesta...niin ja joka kylilläkin joku ajelee öisin...älkää ny sydäriä saako ennen kevät kylvöjä...mää lähden ohranjyvään son moro
- virkanainenkin
Pohjalaiset miähet ovat vaan paljon halutumpia kuin nua Ohranjyväsessä notkuvat,
ainakin naisten keskuuressa.
Kevätkylväjä sitten vasta komiaa katseltavaa.
- Formaliini
Nii sillä mä vaa kyselin, ku kuulun katupartioo enkä oo Jurvas käyny kolmeen vuoteen ja silloonki ku kävin, ni en vielä kuulunu katupartioo, et olis kiva tietää milloon ja missä ku on itellä menny aiva ohi! :-D
- pullopoika
eikö ne paikalliset partiomiehet lähteny just sen uuden jurvalaisyrittäjän perään ja pilas heti sen maineen? se kun nykyään on kaikki ilmianto puhelimet ja netit sekä katupartiot ei saa ihminen enää yrittää ees jurvas? oli ny sitte puuseppä putkimies tai kemisti.....heh
- pareeolla
Ai.. miks ihmeessä?
Yrittäjyyttä, pientä ja suurta tämä maa tarvitsee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254