En osaa päättää kumman lajin ottaisin kun aijon ostaa maakonnan, mutta minkä lajisen? Ajattelin nelivarvasta tai kreikankonnaa. Kun molemmissa on hyviä puolia ja vaikeita puolia. Minulla itsellä ei ole ollut aijemmin kilpikonnaa, mutta olen lukenut tietoa netistä ja kirjoista. Minkä ikäisenä konna kannattaisi hankkia jos haluaa poikasen, mutta ei kuitenkaan mitään vastakuoriutunutta, Olisiko n.6kk-1v. hyvä ikä? ja mistä saisin hyväkuntoisen konnan kun olen kuullut että kannattaa ostaa kasvattajalta eikä eläinkaupasta. Kertokaa joku kasvattaja, josta saisin hyvinvoivan konnan. :)
Nelivarvas vai Kreikankonna?
Konnailua32
1
183
Vastaukset
- DonatelLover
Konnat ovat sukukypsiä aikaisin joten se on enimmäkseen kiinni siitä, että oletko itse vielä valmis saamaan poikasta. Kreikankonnan kanssa kannattaa olla varuillaan, koska he ovat hyvin varustettuja seksipetoja eivätkä maksa velkojaan koskaan takaisin. Nopeita ovat myöskin. Voisit kierrellä eri konnasaleilla etsimässä hyväkuntoisia yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106