Apua oikeesti auttakaa! Oon 12v tyttö ja jouduin nukkua äitini luona isoveljeni kanssa kahdestaan äidin leveässä sängyssä!? Ja huomasin kun veli katsoi netflixistä lastenohjelmaa ja samalla r u n k kasi
Apua auttakaa! Eikai mun isoveli...
11
760
Vastaukset
- Auttakaamäkuolen
Jos koko viesti ei näy, niin tässä loput: niin eikai se vaan yön aikana raiskannu mua!? Tai tehny mitään ällöä? Mulla on nyt aamulla normaali olo mut mua vaan pelottaa koska se runkkas nii ettei se tehny mulle jotain? Ja joo en tiedä kunnolla mitä runkkaus tarkottaa joten saa selittää lohduttavassa muodossa.
Ap - 244544
Peitä sun vaginas jollain peitoilla niin ei se pääse panemaan ;)
niin, sä varmaan todellakin kuolet
Mikäs siinä mä ainakin nussisin mun siskoo jos oltais samas sängys!
- Sunveljes
Sisko miks kirjotit musta tänne vaikka runkkasinki silloin illalla mut en raiskannu sua vaan hieron vähä sun pilluu siitä päältä ja se oli kostee
- thtthw
ei hän ole tehnyt sinulle mitään. olisit varmasti herännyt, jos hän olisi pannut sinua. taidat olla yläkoululainen poika, joka keksii huonoja tarinoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773