Niin se vaan menee, jos en syö suolaa niin vatsa ei toimi. Tulee paha ummetus mitkään kuidut tai kalliit apteekin valmisteet eivät auta niin hyvin kun ihan tavallinen merisuolavesi, sitä kun ottaa puoli tl - 1 tl lasilliseen vettä illalla niin vatsa toimii hyvin aamulla. Tiedän että suolaa ei saisi syödä mutta minkäs teet, ummetus on niin kamala ja tukala olotila että sitä en halua. Homeopaatin ohje muuten tämä suolan syönti sanoi että ei kohota verenpainetta jos muuten välttää suolaa ja syö vähä suolaista ruokaa. Onko kenelläkään mitään hyvää terveellistä vaihtoehtoa tähän ongelmaan ei siis näitä vanhoja, syö vihanneksia ja hedelmiä luumuja, kuituja, pellavansiemeniä yms. siemeniä, visibliniä, apteekin jauheita, laxoberona, kokojyväpuuroa, ruisleipää, maithappopakteereita kaikkea en nyt muista mitä olen kokeillut ja huonoksi havainnut. Merisuola siis tähän mennessä paras.
Pakko syödä suolaa
epätietoinenkokeilija
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481