Tilastojen mukaan menee ainoastaan muutama vuosi siihen, että suurin osa esim. Saksan 20-35-vuotiaista nuorista miehistä on maahanmuuttajamuslimeja. Se onkin Euroopalle elintärkeä piristysruiske, sillä kieroutunut ikärakenne, jossa joka toinen valkoinen eurooppalainen on vanhus, ei pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle. Viriilit, energiset muslimimiehet ja hedelmälliset musliminaiset ovat itse asiassa meidän vanhentuneen, ikälopun Euroopan viimeinen toivo. Järkevänä saksalaisena Merkel tietää sen. Toivottavasti myös Suomessa tajutaan sama asia.
Muslimit nuorentavat ikälopun Euroopan!
2
65
Vastaukset
- Järjen-käyttö-kielletty
"Tilastojen mukaan menee ainoastaan muutama vuosi siihen, että suurin osa esim. Saksan 20-35-vuotiaista nuorista miehistä on maahanmuuttajamuslimeja."
Niin, jollei järki voita ja asioille tehdä jotakin ja pian.
"Se onkin Euroopalle elintärkeä piristysruiske"
Tilastojen mukaan paljon ruiskimista on ollutkin. Ja kyllä, ruiskimisessa on ollut elin tärkeä.
"kieroutunut ikärakenne, jossa joka toinen valkoinen eurooppalainen on vanhus, ei pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle."
Myöskään se, että maahan saapuu sellaista sakkia, että vankilat ylikuormittuvat, ei voi olla pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle. Joukkoraiskaukset ja terroristien maahantulo eivät varsinaisesti edistä myöskään yhteiskuntarauhaa.
"Viriilit, energiset muslimimiehet"
Niin.....
" ja hedelmälliset musliminaiset"
Missäs he ovat? Eipä ole paljoa näkynyt. Ja joka tapauksessa, vaikka sellaisia maahan saapuisikin, he ovat poissa tasa-arvoisilta avioliittomarkkinoilta, koska muslimien harjoittama etninen ja uskonnollinen syrjintä on niin voimakasta.
"ovat itse asiassa meidän vanhentuneen, ikälopun Euroopan viimeinen toivo. Järkevänä saksalaisena Merkel tietää sen. Toivottavasti myös Suomessa tajutaan sama asia."
Järkevämminkin voisi asiat hoitaa. Jonkinlainen edeltävä tarvekartoitus (ja myös laatutarkastus) hallitsemattoman ja kritiikittömän "ovet auki"-politiikan sijaan. Ei sellainen maahanmuutto ole tarpeenmukaista, jota eivät yhteiskuntarakenteet ja -rauha kestä.
Rikollisen sonnilauman maahanpäästäminen ei ole maahanmuuttopolitiikkaa järkevimmästä päästä. Sukupuolijakauman epätasaisuuden vuoksi sellainen ei paljoa lisää edes syntyvyyttä, jollei sitten raiskauslapsia synny tavallista enemmän. - kuinsittenhäh
Mutta vanhuksetko sitten toimivat poliiseina??
Vai muslimitko? Toimivatko siis rikolliset itse poliiseina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717