Ilo uutinen säässä

ihanaalumetlähtee

Ensiviikolla plussa kelejä ja vesisateita. Lumet sulat kokonaan. Voi mitenonnellisia olemme. Ei pakkohiihtoa kouluissa. Kun lumi tuli oli niin kylmää ettei lapset voineet hiihtää ja nyt kun pakkanen lauhtuu niin lauhtuu niin paljon että lumet sulaa!
Olemme niin onnellisia ettei onnellisempia voida olla.
Lasten ei tarvi olla koulusta pois hiihtämisen takia, vaan voivat olla mukana. Myös musiikki koulutus jatkuu siten että menevät sinne itse kun ei ole pakkasta. Meillä -5 pakkanen aiheuttaa sen että lapset viedään ja haetaan koulusta. Meillä on käsivakuutus niin kova että kädet ei saa mennä poikki, sillä flyygelin soittajat, selon soittajat, viulistit ja harpisti tarvii käsiään.
Voi kun saisi vielä koulut ymmärtämään, että pakkohiihto on pahasta ja kaikille lapsille pitäisi pakkoostaa flyygeli. Siinä missä pakotetaan suksikaupoille voisi pakottaa flygelikaupoille. Meillä on kolme ylimääräistä flyygelia joita voimme vuokrata, 25 000 e/kk. On kurjaa kun kouluissa ei ole pakkosoittotunteja, ehkä joskus.
Mehän voisimme perustaa soittokoulun.

11

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusikkoperhe

Ostin viisi harmonikkaa ja kuusi selloa. Nyt olisi vielä hakusessa harppu, torvi ja pasuuna.

• huikauheaa

Harppu on taivaan soitin, torvi ja pasuuna sodan soittimia. Minä rakastan rauhaa.

• hiihtäjänpoika

Muusikot kuolevat aikaisemmin kuin hiihtäjät. Muusikot ovat läskejä ja sydänvikaisia. Ei hyvä, mutta itsepä maalaat taulusi tai sävellät sinfoniasi.

• yhäriruikutjaviranomaise

kuolevat aikaisemmin kuin lapset ja lapsistaan tarkoitushakuisesti vieraannutetut lapsen isät; äidin ja viranomaisten valehdellessa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättö-
        mässä lausumassaan. Äidin ja viranomaiset ovat läskejä, sydän-
        vikaisia narsisteja. Ei hyvä, mutta itseppähän maalaatte piruja
        seinälle ja valehtelette mielenvikaisena lapsen olosuhteet perättö-
        mässä lausumassanne, sairaudessanne.

• vanhuuskaukana

Musiikki pidentää ikää, mulla on viisi kuoroa, neljä pianoryhmää, viisi sello ja viulu ryhmää, kuusi muskaria, sitten keikkailen itse orkesterin kanssa... ja tässä olen yhä.

• Eipianolle

Pietari kutsuu, kun täytät 67 v.

• siperiajakuolema
        Eipianolle kirjoitti:

Pietari kutsuu, kun täytät 67 v.

kutsuu, kun täytät 69v.

• sitäodotammekaikki
        siperiajakuolema kirjoitti:

kutsuu, kun täytät 69v.

Konserttikiertue??? Ihanaa!!!!

• kutsutaankaikki
        sitäodotammekaikki kirjoitti:

Konserttikiertue??? Ihanaa!!!!

Raision kaupungin viranomaiset/ lastensuojeluviranomaiset, valvovat viranomaiset ja suomen tuomioistuinlaitoksen arvovaltaiset lakia
        rikkovat tuomarit, oikeusneuvokset hovi- ja korkeimman oikeuden presidentteineen..

• Hipheijaajaa
        siperiajakuolema kirjoitti:

kutsuu, kun täytät 69v.

Jefferson Airplanen kitaristi Paul Kantner on kuollut.

• kukaseuraava
        Hipheijaajaa kirjoitti:

Jefferson Airplanen kitaristi Paul Kantner on kuollut.

lastensuojeluviranomainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe