Vakituinen työntekijä lomautetaan, saako vuokratyöntekijöitä käyttää lomautuksen aikana, jos eivät ole firman palkkalistalla?
neuvotellaan
10
300
Vastaukset
- kupaniin
eipä saa
- lakionlaki
samaa työtä ei voi teettää , lomautuksen tavoite pitäisi olla kustannus säästöt jos saadulla säästöllä palkataan uusi henkilö voidaan katsoa että kyseessä on muut syyt ja työnantaja joutuu korvauksiin.
- urpotulos
Eikö teidän paskahousu luotto hoida hommiaan,vai nuoleeko sekin pomojen perseitä ja saa itse takuut siitä että työt jatkuu kunhan suostuu kaikkeen laittomaan ja te määkivät lampaat kitisette sitten tässä paskapalstalla?
- PäälutkaOnLoinen
Luottamusmies on pelkkä lutka, joka nuolee kenen tahansa persvaon, kunhan hinnasta sovitaan.
- saa.mitä.vaan
Aina voi sanoa, että vuokratyövoimaa tarvitaan paljon vaativampaan ja erilaiseen työhön kuin vakituinen kykenisi..
- Justjust11
Kyllä näköjään saa, ainakin täällä Tampereella metallialan firmassa.
- menikö_sekaisin
enpä ole koskaan kuullut, että vuokrafirman kaverit olisivat pätevämpiä kuin vakituinen henkilökunta.
- sdklfsklfjkdsljfs
Entäs sellainen että porukkaa pistetään pakkolomalle taloudellisista ja tuotannollisista syistä mutta sitten jäädään tuotannossa jälkeen niin jäljelle jääneillä teetätetään ylitöitä mutta pakkolomalta ei kutsuta ketään takaisin töihin...
Ei perkele ole mitään järkeä suomalaisessa työelämässä kenenkään kannalta, vittu mitä paskaa perkele!- paskafirmanro1
Pelkkäää vittuilua jotta lähtisitte itse pois ja firma säästäisi irtisanomiskuluissa.
- pelleneuvottelut
Onko missään edes ollut mitään AITOA neuvottelua sen sijaan että työnantaja vaan sanelee ylhäältä että näin tehdään ja muuta vaihtoehtoa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337