Joudun päivittäin kulkenaan Karvia- Jalasjärvi-tietä. Ihmettelen miksi Jalasjärven puolella hiekoitus ja liukkaudenesto on niin vaikeaa. Pitääkö sattua raju onnettomuus ennen kuin urakoitsija herää? Läheltäpiti tilanteita on tämänkin parin pääkallokelin aikana sattunut todella monta.
https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.Vqi4VfmLTIU
Kyseisessä linkissä tienkäyttäjän linjan puhelinnumero. Sinne voi ilmoittaa auraamattomista ja hiekoittamattomista ja liukkaista tieosuuksista. Samaiselta sivustolta löytyy myös sähköpostiosoite, jos ei halua soittaa. Hyvin kohteliasta ja asiallista henkilöstöä vastaamassa täällä tienkäyttäjän linjalla.
Miksi Jalasjärven teitä ei hiekoiteta??
6
132
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxx
sipilä kusettaa teitäkin
- niintekee
Eikö Sipilä pidäkään omistaan huolta? Keskustalainen paikkakunta, maanviljelijöitä täynnä.
Hietaa tulee tiehen kun rohkeasti soittaa tienkäyttäjän linjalle. Mutta keskustalaiset eivät varmaan uskalla, ettei maataloustuet lopu.
Yksityisteitäkään ei saada hiekoitetuksi vaikka saavat valtionapua niihin ja lisäksi keräävät "tienkäyttömaksun". Minne ihmeeseen nekin rahat jemmataan?
- ewghgf
Jalasjärviset, noi suomen krekkalaisimmat, ovat omat ja lainatut rahansa tuhlanneet turhuuksiin.
- Lähteä--mehtäkyliin
Ei kuulu Kurikan toimintasuunnitlmaan.
- mehtonen
jalasjärveläiset on ollu aina vähä tyhmiä...ny kun on satanu lunta ne ei raukat oo löytäny hiekkaa koko kylästä
- tery54
Onhan siellä sorakeisareita, ostaisivat niiltä. Eikö Jakk:sta jäänyt sen verran?
Ai, niin karvialaiset on ostanut kaikki soramontut. Kyllä karviasta hietaa tuoraan kun vain on rahnaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214