Hyvä linkki ja onhan siinä muitakin linkkejä.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/erikoisartikkeli-ei-askeltakaan-taaksepain-nain-stalingradin-virheet-musersivat-saksan-sotajoukot/5709054
Kovaa oli sille joka siellä oli. Mutta kova oli neuvostosotilaskin.
Näin meni Stalingrad
5
71
Vastaukset
- Kommunistipelkuri
Paulus oli nahjus, joka ei ymmärtänyt pelastaa miehiään, kun siihen oli vielä mahdollisuus.
- armeijakunta.meni
Totta, ylimielinen paskiainen ja pelkuri. Perääntyminen olisi tiennyt Paulukselle teloitusta, mutta sadoilletuhansille saksalaissotilaille pelastusta. Ainakin joksikin aikaa olisi henki säästynyt.
- asiantuntemattomille
Ei sieltä olisi voinut perääntyä. Ainoa keino pelastua oli se, että sinne saadaan avattua tie ulkoapäin. Pauluksen armeija ei olisi kyennyt vetääntymään kävellen ja taistellen 30 km aron halki kun ajoneuvoja ei ollut. Neukun tankit olisivat jyränneet koko porukan arolle.
- jotain.tiedän.mäkin
Perääntyminen olisi pitänyt tehdä ennen mottiin joutumista.
Hoth lähetettiin etelään seikkailemaan ja siinä meni mahikset kaupungin saamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471