Cape Point hotellin aurinkotuoleja kantava komea ja harteikas rantalentismies näemmä kiertää meillä suomiakoilla. En viittiny kertoa/puuttua joulu-tammikuussa,kun neiti oli niin onnellisen oloinen (kirkon ihmisiä). Aiemmin olin kundin kans pelehtiny,ja helmikuussa taas pelehitään. Mut maassa maan tavalla. Ja mä menenkin vaan rillutteleen,en todellakaan mitään muuta.
cape pointin hurmurimies
seenhiswaysmanytimes
3
115
Vastaukset
- friiaÅbo
Mun kaverini on parhaillaan siellä ja lentismiehen kanssa ollut muhinoissa. Mä tunnen tuon miekkosen oman kaverini kautta ja tiedän, että mies on muidenkin kuin suominaisten kanssa läheisissä tekemisissä. Hauskaa matkaa kaikille Gambiaan menijöille!
- aaah..oi
Minullakin monta kaverin kaveria ja kaveria. Mutta eipä ole tullut niin seurattua niiden seksielämää kun omassakin menee kivasti.
- tiinahoitsu
Seksiä siellä riittää kuin myös erilaisia sukupuolitauteja, joita meillä täällä ei edes tunneta. Kortsut mukaan, hyvä naisväki, niin vältytte ikäviltä tuliaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337