Olen 53v nainen hesasta ja haen uusia ystäviä shoppailemaan,baariin,kyläilyä puolin sun toisin.
Uusia ystäviä
8
183
Vastaukset
- Hesaman
Laita sp niin voidaan tutustua
- Tuhkimo57
Hei Täällä 57 vuotias retkrilijä ja matkailija nainen etsii uusia ystäviä! Laita so osoite!
- vaahtera20
Moi,tässä sähköposti os.seijahaavisto@luukku.com.Pistäpä sähköpostia tulemaan T.Seija.
- vaaht
Moi,laitapa sähköposti os niin helpompaa vastata.Olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta?Pistäpä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera203
Hei,olet hakemassa ystäviä ja vastasit ilmoitukseeni.Olen laittanut viestiä,mut eipä ole kuulunut mitään.Laitapa sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.seija.
- vaahtera203
Moi,käypä katsomassa viestejä kun ole laittanut.Pistä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,tässä sähköposti os seijahaavisto@luukku.com.Pistäpä viestiä sähköpostiini.T.Seija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015