ei syytä..

hmwh

Mikä ihme nykyajan naisissa on ,kun pienen pienen asian takia pitää jättää mies! kootaan kimpsut ja kampsut ja muutama lapsi. Keksitään SYITÄ että voi lähtee ! mikä hemmetti teitä naisia vaivaa? olisiko tämä nyt sitä vapaan kasvatuksen tulosta, sopisi tähän aikakauteen.

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkloip

Vaikka asia on sinusta mies pieni juttu, tuo todistaa että se on toiselle valtavan suuri asia. Kun tavallaan toteamalla asian pieneksi mitätöit myös naisen, ei kukaan halua tulla aina mitätöidyksi, sillä tuskin on ensimmäinen pieni juttu teilläkään, sinulle nämä ovat pieniä toiselle ei.

Tartupa vielä miettimään asian todellisuutta, miten pieni se asia on, vai onko sillä suuri merkitys kuitenkin kaikessa jatkoon, silloinhan se on se suuri asia.

Voisinko arvata, että on kyse sinun tahdosta jonkin suhteen ja puolison erimielinen näkemys asiaan, joka on jatkuvasti rieponut jo pitempään, nyt vaan otettiin pöydälle. Eli tuli lakipisteeseensä. ja vähättelet.

• hmwh

En ole mies ja toiseksi tämä asia ei koske minua . Olen mummi ja vain ihmettelen tätä nykyajan touhua, kun heti erotaan jos pieni vastoinkäyminen liitossa. Tutkittu on ,että melk.aina se on nainen joka erota haluaa!

• ettäsilleen

Monesti se peni juttu on vain uusi jännempi mies.

• Kataliaovat

Haki vain tekosyytä lähteä, uusi ollut kuvioissa todennälöisesti jo pitemmän aikaa. Yksiä petollisia paskoja ovat naiset. Sinulle jää toki maksajan rooli.

• Eikö se vanhoissa perhesarjakuvissa ole vakiokuvio, että vaimo itkee ja huutaa että nyt kyllä muutan takaisin äidin luo.
      Ei siis mikään uusi keksintö.

• porovesj

Nyt jo kolmas ero menossa saman miehen kanssa 3,5 vuoden aikana. Voin kertoa että kaksi kertaa mies on jäänyt kiinni pettämisestä ja molemmilla kerroilla olen ottanut takaisin.
        Nyt eroamiseen ei varsinaisesti ollut mitään syytä. Miehen 1,5 kk:n mykkäkoulu teki tehtävänsä.
        Nyt ollaan siinä pisteessä että olen 2 pv asunut toisessa osoitteessa ja mies on ymmällään; "meillähän oli hyvä parisuhde? Eikö voistaisi vielä palata yhteen? Mitään peruutamatonta ei ole vielä tapahtunut?"
        Todellakaan ei ole hyvä parisuhde jos pitää hakea lohtua muista naisista tai ei voida sulattaa toisen (minun) lasta, joka sattuu jo olemaan vieläpä täysi-ikäinen ja asuu poissa kotoa. Nämä "syyt"ovat vain suvaitsemaisuutta.

Suurin synti erosamme lienee puhuttamuus. Yritin sanoa jo kuukausia sitten että tämmöinen peli ei vetele. Jotain on vialla, näen sen. Nyt jos ei tehdä tosissaan töitä ja puhuta asioita selviksi, niin seurauksena on lähtö eri suuntiin...

Kun ollaan parisuhteessa, niin kunnioitetaan toinen toistamme ja huolitaan toinen kaikista karvoistaan huolimatta. Jokaisella meillä on virheemme ja niinpä pitää olla armollinen toisen likasukkien lojumisesta tai aiheellisista ylitöistä tai itsestäänjohtumattomuudesta työttömyydestä. Itse voisit olla samassa tilanteessa.
        Suomessakin on monen monituista ihmistä joka on kyllästynyt puolisoonsa, mutta kannattaa miettiä onko oikein jättää koko parisuhde vai koettaa korjata sitä panostamalla omaan asennoitumiseen. Mitä oikein haet elämältä ja parisuhteelta? Kannattaako juuri tämän suhteen takia taistella?

Toivottavasti joku näkee tämän rakentavana palautteena ja alkaa toimia.

• kuppi-täyttyy

Se ihan pienen pieni juttu voi olla se olki joka katkaisee kamelin selän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe