Kuka haapajärvellä myisi tauluja ? Jossain olen nähnyt ilmoituksen.
Myös muuta taulukamaa olisin vailla.
Tauluja saisko ostaa
13
1010
Vastaukset
- Tauluvaras
Ikosen Lexa myy tauluja.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/ateljee-lexa-ikonen/12632603/yleiskuva- Uusukuu
LEO VIHTORI IKONEN KUOLI 2017.En tiedä jäikö yhtään taulua sillä niin vähän tämä harrastetaiteija maalasi.Taisi olla enemmäkin Taivaanrannan maalari.Haavelia ja hyvä sellainen.Kaipaamaan jäin
- Maalarinonni
Mualaa ite taulus, tullee halavemmaksi ja saat juur sellasen ku ite halluut!
- Uukkelikuu
Ei ole soveliasta herjata julkisesti.Kaikissa on vikansa.Salamyhkäisyys ja juonittelu on paha Pohjalainen piirre.Joten avoimuutta..Taiteen ystävät.! 👿
- minullaon
Millaisia tauluja olisit vailla ? Öljyväritöitä ?, tussi/pastelli töitä ? Akvarellejä ? , vai mitä, ja mitä muita tarvikkeita ? kerroppas.
- Potentialiostaja
Onko varastettuja sun taulus?
Saako kuitin?
Saanko ottaa rikoskonstaapelin kaupoille mukaan?
Myytkö väärennöksiä?
Onko palautus oikeutta?
Onko hinnoissa lapinlisää?
Kusetatko taiteesta tietämätöntä?
Oletko rehellinen ihminen elämän kaikilla osa-alueilla?
Katsastatko autosi ajoissa?
Entäs puhelinlasku, kierrätätkö sen perintätoimiston kautta?
Montako parisuhdetta sinulla on ollut?
Mikä/mitkä oli eroon johtaneet syyt?
Erotatko lyijykynän ja siveltimen toisistaan?
Entäs variksen ja jäniksen?
Häikäiseekö tulevaisuus eli käytätkö aurinkolaseja?
Ajatko etu vai takaveto autolla vai kenties nelivedolla?
Kestääkö polvesi konttaamista?
Ykkönen vai kakka kakkonen?
Suuhun vai rinnoille?
Käyttääkö poikasi pinkkejä kalsareita?
Onko sateenkaaren värit perheessäsi tuttuja?
Nyrkin vai hellan välissä vai molemmissa?
Vai oletko itse edellämainitussa tilanteessa?
Oletko mies vai nainen?
Homo, hetero, lesbo, bi?
Kiinnostas kovasti tehdä kauppoja mutta haluan ensin vastaukset edellämainittuihin kysymyksiin. - CoitusInterrupsutus
1) On 2) ja 3) Et 4) paskat numeroista kyllä ei kyllä, en en ja kyllä, 69 parisuhdetta, prkle, huomasin että ootkin homoviili, kaltaistesi kanssa en rupia ees taulukaopoille, mee maken kans kyttäämään valkeita rusakoita.
- Barttoleomus
Öljyväritöitä ois myynnissä mutta ovat hintavia.Itse Halosen teoksia.Kannattaa ostaa harrastetaiteilijoiden töitä joilla ei ole Ateneumin koulutusta.Tunnelmaa kyllä niissäkin riitää!😈
- minullaon
Älä revi suutas, vaan ole asiallinen.
En ole Haapajärvinen, mutta myyn taidetta, ota asiallisesti yhteyttä, jos on tarvis.- Potentialiostaja
Miten sinuun saa yhteyden?
Et ole ilmoittanut puh.nro.?
Sähköposti? - Korusuntekijä
Kysykää kysykää kunnatoimistosta siellä on terapiamaalareita.Kukkataluja..latoja..maalaismaisemaa ja Suomen petäjää!Hienoja töitä!
- Ottovillekuusinen
Kysykää kunnantoimistosta tai muilta jotka harrrastaa terapiataidetta.Kyllä pitäisi pitäisi väriläiskiä riittää....latoja...taloja..kukkasia...
- Kuuranukko
Hyvää varmaan tarkotit mutta kohtuus kaikessa.Tiedän kyllä ketä tarkoitit kunnon tytöllä.
.Totta..törkeää oli Hpj toiminta.Tiedän että hän ei elä meneissä ja hänelle oli suuri onni että pääsi lapsensa kanssa pois.Hpj.on niin pieni käpykylä että tuskimpa taidetta sieltä löydät.Kysele Pyhäjärven taiteilijaseuralta.Lykkyä tykö ja hyvää mieltä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707