Muistatko ystävää..

Ystävänpäivänä? :)

Minä yritän kyllä aina muistaa hyvää ystävää. Mutta ystävänpäivänä vielä lisäksi laitan kortteja postiin ja muutamalle pienen lahjan.. <3

23

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen verran,että toivotetaan ystävänpäivää.Eipä se muuten sillai kummemmin ole esillä toi päivä. :)
      Kaupoissa ois kyllä kaikkee ihanaa krääsää tolle päivälle.Pitää melkeen sitoa kädet,ettei tule kaikkee sieltä hamuiltua mukaan. :))

• Se pelkkä ystävänpäivän toivominenkin riittää ihan hyvin. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Se pelkkä ystävänpäivän toivominenkin riittää ihan hyvin. :)

Juu,mut ne kaikki kamat on nii söpöjä.:)

• tinttu-liina kirjoitti:

Juu,mut ne kaikki kamat on nii söpöjä.:)

No onhan ne.. :D Minä laitan kavereille kortteja ja karkkia.. :P

• Mitäs Tonttu tekee ystävänpäivänä? :)

• Ruusukimppuja sekä sydämen muotoisia suklaakovehteja aattelin lähetellä kamalan moneen osoitteeseen;)

• toljanter kirjoitti:

Ruusukimppuja sekä sydämen muotoisia suklaakovehteja aattelin lähetellä kamalan moneen osoitteeseen;)

Oujea! Kuulostaa kivalta. :)

• TOSIbörje

Muistaakohan Börje Tahvoa!

• Luulen että se vaan muistaa itseään, ei muita..

• TOSIREALiKOKKOLA

On ihanaa omistaa tuhansia ystäviä. Onkin aivan mahdotonta "tervehtiä" heitä jokaista erikseen. Joten tämänkin viestin turvin toivotan teille kaikille Ystävilleni Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa loppuvuotta!
        Jk Jopa "Turkoosille" tuhat tulista suudelmaa ja halaukset päälle aivan ilmaiseksi (mikäli olet nainen, ja et ole lesbo)...

• TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:

On ihanaa omistaa tuhansia ystäviä. Onkin aivan mahdotonta "tervehtiä" heitä jokaista erikseen. Joten tämänkin viestin turvin toivotan teille kaikille Ystävilleni Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa loppuvuotta!
        Jk Jopa "Turkoosille" tuhat tulista suudelmaa ja halaukset päälle aivan ilmaiseksi (mikäli olet nainen, ja et ole lesbo)...

Sinä täällä jatkat kiusaamista ja samalla toivottelet ystävänpäivää.. Voi kiesus!

Todellakin toivon että poliisit ottavat sinuun yhteyttä! Jätä minut ja muut rauhaan, kiitos!!!

• panzer
        TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:

Millä tavoin "omistat" niitä ystäviäsi, ovatko kenties orjiasi?

• Hyvää ystävänpäivää Kittiechihu

• Hyvää ystävänpäivää! <3 Olen tosi harmissani kunlähdet palstalta.. : /

• TOSItahvo

Mutta kuka muistaa Tahvoa! Ai niin mielikuvituskaverinsa!

• Ei ole väliä.. Ihme että joku olisi tuollaisen ilkimyksen ystävä..

• jäbä muistaa nyt palstakamujaan ku vuoden aikana teistä rekatuista on tullu silleen hyvinki läheisiä. vähä niinku perheen jäseniä. toi viime viikko oli jäbän elämän raskain ku välillä tuntu jo siltä et ollaan semmosen liian toivottoman tilanteen eessä et sydän vähintäänki loppuu. jäbä ei pahemmin uskovainen oo mut jumalaltaki tuli jo apua rukoiltua. sitä ei hädän hetkellä mieti muuta ku et sen oman rakkaan läheisen sais pitää et ei joutuis luopumaan ja et semmoselta ihanalta enkeliltä ei vietäis elämää. nyt on takki sitte jäbällä tyhjänä mut luojalle kiitos et typykkä hiljalleen toipuu ku ei vaan tulis mitään takapakkia. kiitti kaikille teille jotka ootte tsempanneet ja eläneet hengessä mukana. kait me täällä jonaki päivänä yhessä vielä jutellaan niinku ennenki. hyvää ystävänpäivää teille kaikille <3

• Ihanaa ku kirjotit..Mä olin kans nii kamalan huolestunu.:( todella kiva tietää että nyt näyttää valoisammalta! Kerro palstakamuilta terkkuja ja tsemppiä!<3 Ja Hyvää tulevaa Ystävänpäivää teille kaikille jäbeille.Toivottavasti Butsillaki on kaikki hyvin.Ootte te vaa hienoja tyyppejä.<3

• Voimia sinullekin! <3 Ikävä juttu että Ariel on noin sairas.. Tsemppiä ja paranemisia!

• Kittiechihu kirjoitti:

Voimia sinullekin! <3 Ikävä juttu että Ariel on noin sairas.. Tsemppiä ja paranemisia!

Voima halit lähetän minäkin..

Höh. Meni toi linkki väärälle ihmiselle ku piti olla Kittiechihu :lle.

• TOSItahvo

Tahvoa ärsyttää öisin kirjoittavat ihmiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe