Minulla on rästissä liitto-maksuja koska edellinen työnantaja irtisanoi minut, enkä tämän jälkeen ole niitä pystynyt maksamaan. Tarvitsen kuitenkin liiton palveluja työhaastattelussa - en pärjää yksin työnantajaa vastaan. Jos minut halutaan palkata on työnantajan siis maksettava ensin liiton maksuni - ennen tätä neuvottelut eivät voi alkaa, koska lakimiehen on oltava paikalla neuvotteluissa. En enää luota työnantajaan tai tämän edustajiin.
Liiton maksut työnantajalta ennen neuvotteluja?
3
77
Vastaukset
- OletUrpo
Siis lakimies työhaastatteluun mukaan?
Ja kuvittelet vielä saavasi paikan? Älä kuule unta näe.
Ja miksi työnantajan, joka siis ei vielä ole työnantajasi, maksaisi mitään sinun rästimaksuja?- olen_syytön
Kutsun paikalle lakimiehen sekä TE-keskuksen virkailijan. Muutoin työllistymiseni estyy lopullisesti. Koska työnantaja on syyllinen rästimaksuihin - hän ei ole palkannut minua töihin! Katson työnantajan vastuulliseksi asiassa ja pelissä on loppuelämäni työpanos: Sen arvo näkyy Suomen taloudessa joko tai - merkkisenä. Työnantaja päättää kumpana. Lakimies tarvitaan todistamaan, että ja TE-keskuksen virkailija edustamaan virallista näkemystä.
- SyytönTaiEi
"Kutsun paikalle lakimiehen sekä TE-keskuksen virkailijan. Muutoin työllistymiseni estyy lopullisesti."
Varmasti estyy lopullisesti, jos työhaastatteluun tulee mukaan nuo henkilöt. Työnantaja sanoo samalla oven avauksella päivää ja näkemiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289