"En oleta että osallistuisit talon töihin mitenkään, en oleta että tekisit kotitöitä, osaan kyllä itsekkin tehdä ne, myöskään vaatteiden korjaus ei tuota ongelmia, en kuvittele että alistuisit seksiin, enkä myöskään oleta että haluaisit tutustua minun tuttavapiiriin. Ota yhteyttä jos mielenkiintosi heräsi
Treffi ilmoituksista
3
96
Vastaukset
Jostainsyystä teksti ei tullut kokonaisuudessaan avaukseen.. Joskohan se tähän sitte tulis kokonaisuudessaan..
"En oleta että osallistuisit talon töihin mitenkään, en oleta että tekisit kotitöitä, osaan kyllä itsekkin tehdä ne, myöskään vaatteiden korjaus ei tuota ongelmia, en kuvittele että alistuisit seksiin,i myöskään oleta että haluaisit tutustua minun tuttavapiiriin. Ota yhteyttä jos mielenkiintosi heräsi- tuksutuksuu
OLET toivepuoliso . Tärkeimmän eli varallisuuden & julkisuuden elämän jätit pois , miksi. Kotimainen tuksu kiinnostuu vain noilla
Mitähän muuta pitäisi vielä lisätä.. ? Ehkä maininta lapsettomuudesta olisi syytä mainita, eli en halua lapsia... Ja olisikohan tarpeen vielä tarkentaa että tuttavapiiri sisältää sukulaiset... Mitähän muuta naiset eivät halua joutua kokemaan parisuhteessa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106